شما اینجا هستید

اجتماعی » بازدید معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آبفای کشور از پروژه های فاضلاب شهر رشت

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب گیلان؛ مجید آقازاده معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور که برای بررسی طرح جهاد آبرسانی به گیلان سفر کرده بود، از پروژه های فاضلاب شهر رشت نیز بازدید کرد.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب گیلان در این بازدید با اشاره به اجرای شبکه فاضلاب زون غربی شهر رشت گفت: به منظور تکمیل و بهره برداری از شبکه فاضلاب منطقه نخودچر، دو قرارداد به طول ۸ هزار متر با مبلغ اولیه ۲۴۶ هزار میلیون ریال در دست اجراست.

علیرضا غیاثی با اشاره به پیشرفت کار ۶۰ درصدی این پروژه افزود: با تکمیل و بهره برداری از این پروژه ۶ هزار نفر از شبکه فاضلاب بهداشتی بهره مند خواهند شد.

وی همچنین با تشریح روند اجرای شبکه فاضلاب منطقه میرابوالقاسمی رشت گفت: برای تکمیل و بهره برداری از زون k ، قراردادی به طول ۱۴۰۰ متر با مبلغ اولیه ۴۵ هزار میلیون ریال در دست اجراست که ۸۰ درصد پیشرفت کار دارد.

غیاثی تصریح کرد: با تکمیل این پروژه و با احتساب شبکه های اجرا شده، حدود ۱۰ هزار نفر از ساکنین این منطقه از شبکه فاضلاب بهداشتی بهره مند می شوند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان