شما اینجا هستید

آستارا » عملیات اجرایی در راستای جهاد آبرسانی به روستاها در ۱۲ حوزه کاری آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، مدیرعامل این شرکت در ارتباط ویدئوکنفرانسی با مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ، ضمن تشریح پیشرفت پروژه های محرومیت زدایی در گیلان، از شروع عملیات اجرایی در نواحی ۶،۷،۸،۹ و ۱۰ غرب گیلان توسط بسیج سازندگی و ۶ حوزه تک روستایی توسط قرارگاه خاتم الانبیاء خبر داد.

در ابتدای جلسه اتابک جعفری رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه جهاد آبرسانی پروژه گسترده ای است که با مشارکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اجرا می شود افزود: آبرسانی به ۱۰ هزار روستا توسط سپاه پاسداران و ۳ هزار روستا را بخش خصوصی به عهده دارد که از شرایط مناسبی در اجرا برخوردار است و تسریع در روند اجرای این طرح بسیار حائز اهمیت است.

سپس مازیار علیپور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با اشاره به اینکه بسیج سازندگی در شهرستان تالش و آستارا۱۲۶۰ متر لوله گذاری انجام داده است تصریح کرد: احداث مخزن ۱۰۰۰ مترمکعبی خرشتم املش نیز توسط قرارگاه خاتم الانبیاء آغاز شد و پیشرفت خوبی داشته است.

وی با تأکید بر اینکه در سایر روستاهای پیش بینی شده در طرح نیز عملیات اجرایی آغاز شده است ، تأمین لوله برای کارگاه های فعال را از چالش های مهم این حوزه عنوان کرد.

گفتنی است این طرح شامل اجرای ۳ هزار کیلومتر لوله گذاری خطوط انتقال و شبکه توزیع آب، احداث ۸۷ باب ایستگاه پمپاژ،  احداث ۲۸ هزار مترمکعب مخزن ذخیره آب ، حفر ۱۴ حلقه چاه و بهسازی ۱۱ دهنه چشمه می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان