شما اینجا هستید

اخبار گیلان » گازرسانی به ۸۳۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در گیلان

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از روابط عمومی گاز گیلان، عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت در زمینه اجرای لوله‌کشی داخلی گاز منازل مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی گفت: این طرح در راستای اجرای مصوبات سفر استانی ریاست جمهوری و با مجوز شرکت ملی گاز ایران به اجرا درآمده است.

وی با بیان این که تاکنون حدود ۵۰ میلیارد ریال برای گازرسانی به این خانوارها هزینه شده است، اظهار داشت: در این طرح علاوه بر اعطای اشتراک رایگان به مددجویان، کمک هزینه جهت اجرای عملیات لوله کشی گاز داخلی منازل خانوارهای تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد تا سقف مبلغ ۶۰ میلیون ریال پرداخت می شود.

جمال نیکویی با اشاره به اهمیت اجرای این طرح در زمینه کاهش فقر و افزایش رضایتمندی مردم استان، بیان کرد: برای اجرای هرچه بهتر این پروژه، مکاتبات و جلسات مستمر مابین شرکت گاز استان گیلان با کمیته امداد و اداره کل بهزیستی استان برای دریافت اطلاعات مدد جویان و نحوه انجام پروژه انجام می شود.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان در پایان با حیاتی برشمردن نقش گاز برای افزایش رفاه جامعه، گفت: گازرسانی گسترده به اقصی نقاط گیلان موجب رونق تولید به ویژه در مناطق روستایی، مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها و افزایش درآمد سرانه استان شده است.

لازم به توضیح است هم اکنون همه شهرها و ۲ هزار و ۱۲۱ روستای گیلان (بیش از ۹۸ درصد خانوارهای گیلانی) از نعمت گاز طبیعی بهره مند بوده و شرکت گاز استان گیلان سالانه حدود ۷ میلیارد مترمکعب گاز را به مشترکین در حوزه های مختلف تحویل می دهد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان