شما اینجا هستید

اجتماعی » پیام دکتر آشوبی بمناسبت حماسه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزربه نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وبدا)، دکتر محمدتقی آشوبی – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی، فرارسیدن سالروز سوم خرداد و روز آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت.
در متن پیام آمده است؛
خرمشهر را خدا آزاد کرد. امام خمینی (ره)
در سراسر سال‌های پرافتخار دوران طلایی دفاع مقدس، روزهای غرورآفرین و عزتمندانه ای به ثبت رسیده که عظمت و اهمیت آن همواره مسیر رشد و پیشرفت را برای ملت مظلوم و قهرمان ایران برجای گذاشته و سوم خرداد، روز آزادسازی خرمشهر نیز از همین افتخارات دوران هشت سال دفاع مقدس است.
حماسه آزاد‌سازی خرمشهر در همه ابعاد آن، اعم از نظامی،‌ حماسی و فرهنگی، نقطه عطف مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است و روحیه سلطه ستیز ملت ایران، امروز قوی‌تر و مستحکم‌تر از پیش همچنان در مسیر رشد و بالندگی قرار دارد.
سوم خرداد، حماسه عظیم آزادسازی خرمشهر، روز ملی مقاومت نه‌فقط یادآور آزادی خرمشهر که یادآور فداکاری‌ها و ایستادگی‌های تحسین‌برانگیز مدافعان ایران اسلامی در برابر نیروهای متجاوز است که با گمنامی، جهاد در راه خدا و فضیلت‌های معنوی دفاع از شرف و نوامیس و ارزش‌های مقدس این خاک پاک را سرلوحه قرار داده و سرافرازی را برای یک ملت به ارمغان آوردند.
گزافه نیست که امروز مدعی باشیم دولت و ملت ایران اسلامی با حماسه سازی های پی‌درپی و فتح خرمشهرهای پیروزمندانه از موضع قدرت در مجامع جهانی و بین‌المللی حاضر می‌شود، سخن می‌گوید و از حقوق ایرانی و مسلمانان جهان دفاع می‌کند.
این‌جانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای گران‌قدر، سالروز خاطره‌انگیزترین حماسه دوران دفاع مقدس را که پس از ۵۷۸ روز از اشغال رژیم بعث عراق آزاد شد به ملت بزرگ ایران به‌ویژه رزمندگان، جانبازان، آزادگان سرافراز و خانواده معظم شهدا و همکاران عزیزم در دانشگاه علوم پزشکی گیلان تبریک عرض می‌کنم و توفیقات و فتوحات روزافزون همه ملت ایران را  از خداوند منان زیر سایه رهبری هوشمندانه ، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، مسئلت می‌نمایم.
دکتر محمدتقی آشوبی
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان