شما اینجا هستید

اخبار گیلان » مدیرعامل آب گیلان طی پیامی فرا رسیدن سال ۱۴۰۳ هجری شمسی را تبریک گفت

به گزارش پایگاه خبری اقتصادخزر به نقل از روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان، وحید خرّمی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان طی پیامی فرا رسیدن سال نو را به یکایک کارکنان این شرکت تبریک گفت.

در متن پیام می خوانیم؛

همکاران محترم و ارجمند، با سلام و احترام؛

      نوروز، ترنمی از عشق و زیبایی، تجلی‌گر حال و احوالی نو و بیدار کننده دل های خداجوست خصوصا اینکه با ماه مبارک رمضان مقارن باشد. خداوند متعال را شاکریم که دیگر بار توفیق چشیدن حلاوت حلول سالی نو را بر ما ارزانی داشت تا با تدبر و تعقل بر آنچه که گذراندیم، در سایه کرامتش دل به تلاشی افزون برای عزت، سربلندی و کامیابی ببندیم.

      فرا رسیدن سال نو اگرچه پایانی است بر یک سال تلاش صادقانه شما عزیزان، اما سرآغازی است بر سالی نو برای تداوم کوشش و خدمت. سالی که باید همراه با امید به فردایی بهتر بر تلاش خویش بیافزاییم تا ما نیز سهمی در به ثمر نشستن ” جهش تولید با مشارکت مردم ” آنگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران فرمود، داشته باشیم.

      لذا در آغازین روز کاری سال جدید از زحمات بی دریغ شما در تحقق بخشی از اهداف شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان در سال ۱۴۰۲ هجری شمسی ، صمیمانه تقدیر و تشکر کرده و امیدوارم در سال جدید با استعانت از پروردگار و با تلاش مضاعف شما همکاران سخت کوشم، در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، بتوانیم هر چه موثرتر در مسیر پیشرفت و آبادانی و ساختن ایران قوی گام برداریم.

    همچنین با گرامیداشت روز جهانی آب (دوم فروردین ماه) با شعار “آب برای صلح ” در سال جدید همگام با تولد دوباره طبیعت، امیدوارم ضمن مصرف بهینه آب، جهانی عاری از خشونت و توام با صلح و سعادت داشته باشیم.

    اینجانب، بار دیگر ضمن ارج نهادن به خدمات و زحمات بی دریغ همه همکاران ارجمند ، از درگاه حق تعالی برای شما و خانواده محترمتان، سالی توام با سلامتی، بهروزی و سرشار از معنویت، رحمت و برکت مسئلت می نمایم.

وحید خرّمی

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان