شما اینجا هستید

اخبار گیلان » بیش از ۱۲۰ هزار نفر در طول عید نوروز خدمات سلامت‌محور دریافت کردند

به گزارش پایگاه خبری اقتصادخزر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (گیل وب‌دا)؛ دکتر محمدتقی آشوبی- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان شنبه ۴ فروردین ۱۴۰۳ با استاندار گیلان دیدار و آخرین اقدامات نظام سلامت استان را در طرح سلامت نوروزی تبیین و تشریح کرد.

دکتر آشوبی در این نشست از آماده‌باش همه مراکز سلامت‌محور استان خبر داد و اظهار کرد: علاوه بر ارائه خدمات سلامت‌محور در مراکز بهداشتی و درمانی سطح استان، پایگاه‌های اورژانس نیز در حالت آماده‌باش کامل هستند و عملیات اعزام بیماران و مصدومان را به مراکز بیمارستانی قطب انجام خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به افزایش بار بیماری در مراکز سلامت‌محور به‌ویژه در بخش درمان، گفت: بیش از ۱۲۰ هزار نفر در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی سطح استان در طول ایام نوروز خدمات سلامت‌محور دریافت کرده‌اند.

دکتر آشوبی بابیان اینکه ارتقای نظام سلامت و حفظ سلامت مردم در اولویت کاری خادمان مردم در دانشگاه علوم پزشکی گیلان است، تصریح کرد: حفظ، پایداری و ارتقای سلامت مردم به‌ویژه هم‌وطنانی که گیلان را به‌عنوان مقصد گردشگری و مسافرت خود تعیین کرده‌اند تا پایان طرح نوروزی در اولویت کاری نظام سلامت است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان