شما اینجا هستید

اجتماعی » حمایت همه‌جانبه رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از اعزام دانشجویان به کنگره اربعین حسینی

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب‌دا)، صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ نشستی با حضور دکتر ارسلان سالاری-رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و همچنین سرهنگ صادق رمضانی، مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان به‌منظور هماهنگی اعزام دانشجویان بسیجی به پیاده‌روی میلیونی اربعین حسینی در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد.

دکتر ارسلان سالاری-رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و یاران باوفایش، اظهار کرد: اربعین حسینی اوج بالندگی و ارادت مشتاقان و شیفتگان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام است و همه باید به شور و شکوه آن کمک کنند.

وی با اشاره به حضور میلیونی زائران در اجتماع اربعین حسینی، افزود: دانشگاه علوم پزشکی گیلان هم به جهت کسب معرفت در پیاده‌روی اربعین و هم به لحاظ ارائه خدمات بهداشتی و درمانی از اعزام دانشجویان حمایت می‌کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تأکید بر اینکه پرورش دانشجو در این دانشگاه جهت ارائه خدمات سلامت به مردم است، گفت: با توجه به حضور میلیونی ملیت‌ها در اربعین حسینی، دانشجویان علوم پزشکی فرصت و توفیق خدمت پیدا می‌کنند.

دکتر سالاری همچنین از آمادگی همه‌جانبه دانشگاه علوم پزشکی گیلان جهت حمایت مادی و معنوی پیاده‌روی اربعین حسینی خبر داد.

سرهنگ صادق رمضانی، مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان نیز در این نشست ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت امام حسین علیه‌السلام، اظهار کرد: در میان خیل عظیم مشتاقان به سفر اربعین حسینی، دانشجویان علوم پزشکی نیز رغبت زیادی به حضور در کنگره بین‌المللی اربعین دارند.

وی، حضور دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان را در پیاده‌روی اربعین حسینی مثمر ثمر دانست و افزود: ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و مراقبتی از ضروریات و ملازمات سفر اربعین است و دانشجویان علوم پزشکی به‌ویژه پزشکان و پرستاران بسیار می‌تواند مفید فایده باشند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان از تأمین یک‌سوم هزینه اعزام سفر دانشجویان اربعین حسینی خبر داد و گفت: بخشی از هزینه سفر توسط دانشگاه‌ها، بخشی هم از آورده دانشجو و مابقی نیز از طریق وام دانشجویی تأمین می‌شود.

به گفته وی، ثبت‌نام از دانشجویان بسیج دانشجویی گیلان برای سفر اربعین تا پایان مردادماه ادامه دارد و اعزام دانشجویان نیز نیمه دوم شهریور خواهد بود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان