شما اینجا هستید

اجتماعی » ۲۰ گروه جهادی دانشجویی برای کمک به کادر درمان در استان گیلان اعلام آمادگی کردند

محمدمهدی نیازمند با اشاره به مطالعات علمی و تخصصی سازمان بسیج دانشجویی برای پیگیری مطالبات مردمی اظهار داشت: پیش از انتخابات ۳ مسئله مهم استان گیلان اعم از کشاورزی، صنایع و گردشگری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه استان گیلان عنوان داشت: پس از برگزاری نشست‌ها و میزگردهای علمی با اساتید مربوطه نتایج بسیار خوبی حاصل و این نتایج در قالب مطالبات مردمی در رسانه‌ها منعکس شد.

وی با بیان اینکه همچنین در زمینه نظام سلامت نیز قرارگاه‌ شهید احمدی روشن فعالیت‌های خوبی را با همراهی مجموعه بسیج دانشگاه علوم پزشکی به اجرا درآورد افزود: در این حوزه ابتدا داده‌های علمی راجع به موضوعات مربوطه گردآوری می‌شود.

نیازمند گفت: سپس موضوعات گردآوری شده در قالب بیانیه، برگزاری نشست و یا نامه‌نگاری به گوش مسئولان می‌رسد؛ اخیراً نامه بسیج دانشگاه علوم پزشکی خطاب به استاندار ارائه شد و امیدواریم نماینده عالی دولت در گیلان به نظرات دانشجویان دغدغه‌مند توجه داشته باشد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه استان گیلان درباره حمایت این سازمان از استعدادهای هنری برگزیده جشنواره ققنوس افزود: سازمان بسیج دانشجویی در کنار اداره ارشاد و بسیج هنرمندان اقدام به حمایت از استعدادهای هنری می‌کند.

وی از تشکیل انجمن‌های هنری در رشته‌های مختلف توسط سازمان بسیج دانشجویی گیلان خبر داد و افزود: انجمن‌های مختلف متناسب با رشته‌هایی که در جشنواره ققنوس شرکت کردند نظیر انجمن فیلم، شعر و نقاشی شکل گرفته و انجمن سایر رشته‌ها نیز در حال شکل‌گیری است.

نیازمند عنوان کرد: همچنین سازمان بسیج دانشجویی با برگزاری دوره‌های مهارتی و توانمندسازی در راستای حمایت از استعدادهای هنری گام برمی‌دارد به‌عنوان مثال در کنار جشنواره ققنوس امسال دوره گویندگی نیز برای استعدادهای این حوزه برگزار شد‌.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه استان گیلان با بیان اینکه این مسیر توانمندسازی ادامه خواهد داشت افزود: جشنواره ققنوس فرصت بسیار عظیمی را برای ما ایجاد کرد چرا که هزار و ۸۴ اثر از ۳۰۰ دانشجو به دبیرخانه ارسال شد.

وی گفت: ارتباط‌گیری با این هنرمندان، حمایت از طرح‌هایشان و اتصال آن‌ها به مراکز فرهنگی هنری جزو اقداماتی است که در معاونت فرهنگ‌سازی سازمان بسیج دانشجویی دنبال می‌شود و امیدواریم با شناسایی این استعدادها و جهت‌دهی مناسب به آن‌ها به توسعه هنر انقلابی کمک کنیم.

نیازمند درباره اقدامات دانشجویان بسیجی برای کمک به کادر درمان گیلان با بیان اینکه بیش از ۲۰ گروه‌ جهادی برای کمک به کادر درمان بیمارستان‌های گیلان اعلام آمادگی کردند افزود: ما آمادگی خود را برای حضور در بیمارستان‌های استان به دانشگاه علوم پزشکی گیلان اعلام کردیم.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه گیلان تصریح کرد: همچنین اسامی اعضای بسیج دانشگاه علوم پزشکی را برای کمک در واکسیناسیون به مراکز تزریق واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی ارائه دادیم و این ظرفیت در سازمان وجود دارد که در خدمت کادر درمان بوده و قدری از  سختی‌های آن‌ها بکاهد.

وی بیان کرد: امیدواریم با تسریع در واکسیناسیون و تزریق واکسن به گروه هدف دانشجویان هر چه زودتر شاهد بازگشایی دانشگاه‌ها باشیم چرا که تعطیلی دانشگاه موجب کمرنگ شدن فضای دانشگاه و بعضاً نقش‌آفرینی‌های دانشجویان و اساتید در محیط دانشگاه شده است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه استان گیلان ابراز داشت: تشکل بسیج دانشجویی سعی داشته تا از تهدیدی که به واسطه کرونا طی این یک سال و نیم به وجود آمد فرصت‌سازی کند از این رو در این مدت به فرآهم آوردن بسترهای جدید و تقویت ظرفیت‌ها پرداختیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان