شما اینجا هستید

آستانه اشرفیه » ۱۵۰۰۰ نفر از جمعیت شهرستان آستانه اشرفیه تحت پوشش تامین اجتماعی بندرکیاشهر هستند

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، کیوان مرتضوی در این بازدید با اشاره به قدمت فعالیت تامین اجتماعی در بندرکیاشهر به واسطه وجود شیلات در منطقه ، افزود : حدود ۵۰۰۰ بیمه شده اصلی و افزون بر ۲۳۰۰ مستمری بگیر در این بخش به اتفاق افراد تبعی خود ، مجموعاً با جمعیتی نزدیک به ۱۵۰۰۰ نفر تحت پوشش هستند .

وی ضمن گفتگو با کارشناسان واحدهای مختلف و تبادل نظر پیرامون وضعیت امور ، اظهار داشت : بالغ بر نیمی از بیمه شدگان اصلی شعبه را بیمه شدگان اجباری مشمول قانون کار و بیش از ۲۵ درصد را بیمه شدگان حرف و مشاغل آزاد تشکیل میدهند .

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان با بیان اینکه نسبت بالای تعهدگیرندگان این شعبه در گروه مستمری بگیران به بیمه شدگان سبب گردیده تا این واحد تابعه استان یکی از پائین ترین نسبت های پشتیبانی را داشته باشد این امر را نیز یکی از ویژگیهای شعب قدیمی دانست .

کیوان مرتضوی با تاکید بر ارائه تعهدات بلندمدت شعبه به ۱۳۰۰ بازنشسته ؛ افزون بر ۸۰ ازکارافتاده و بیش از ۹۰۰ بازمانده ، اظهار داشت ماهانه رقمی بیش از ۱۵ میلیارد تومان تعهدات به افراد تحت پوشش در بندرکیاشهر ارائه میگردد که این رقم در هشت ماهه سپری شده از سال حدود ۱۲۰ میلیارد تومان بوده است .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان