شما اینجا هستید

اجتماعی » پروژه های برق رسانی شهرستان رودبار با اعتباری معادل ۱۷۷ میلیارد ریال

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان : در آئین بهره برداری از این پروژه های برق رسانی طهمورث عموپور فرماندار رودبار گفت: هفته دولت یادآور توجه به خدمات و تلاش های فرزندان خدوم مردم در دستگاههای اداری برای پیشبرد امور است و بی شک نام و راه و مرام ماندگار شهیدان رجایی و باهنر در گشایش افق روشن برای کشور به ویژه نگاه ویژه به محرومان جامعه فراروی خدمتگزاران صدیق است.
محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل توزیع برق گیلان نیز ضمن گرامیداشت هفته دولت، اظهار داشت: امور توزیع برق شهرستان رودبار قریب به ، ۸۰۲ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و حدود ۷۰۶ کیلومتر شبکه فشار متوسط دارد و در حال خدمت رسانی به بیش از ۵۷ هزار مشترک در کل شهرستان است.
وی افزود: در هفته دولت سالجاری۱۴ پروژه  برق رسانی در شهرستان رودبار با اعتباری معادل ۱۷۷ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید و تلاش می شود با اجرای این قبیل پروژه ها برای تامین برق پایدار مردم شریف این شهرستان گام های اساسی برداشته شود.
مدیرعامل توزیع برق گیلان گفت: آئین افتتاح کل پروژه های رودبار بصورت تجمیعی و نمادین در روستای ساری چم به اجراء درآمد و در این روستا ۱۰۰۰ متر شبکه فشار ضعیف هوایی با کابل خودنگهدار، ۴ کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی، ۳ دستگاه ترانسفورماتور با اعتباری معادل ۴۶ میلیارد ریال احداث شده است.
مهدیزاده اضافه کرد: از کل ۸۰۲ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی شهرستان رودبار قریب به ۲۰۰ کیلومتر با کابل خودنگهدار جایگزین شده است که ۴۰ کیلومتر از این مقدار در دولت محترم سیزدهم اجرایی شده است.
گفتنی است در این مراسم حجت الاسلام بابایی امام جمعه لوشان و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان رودبار حضور داشتند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان