شما اینجا هستید

اجتماعی » بازدید رییس کل دادگستری گیلان از بستر رودخانه صیقل کومه و امام زاده ابراهیم شهرستان شفت

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه تعدادی از مسئولان قضایی و اجرایی از روستای امام زاده ابراهیم و روستای صیقل کومه شهرستان شفت بازدید نمود.

حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه برداشت های غیر مجاز و یا خارج از محدوده مجوز برداشت، موجب تخریب بستر رودخانه صیقل کومه شده است و خطر سیل جان مردم منطقه را تهدید می کند اظهار داشت: از این پس هیچ مجوز برداشتی از سازمان صنعت معدن و تجارت در خصوص برداشت از این رودخانه نباید صادر شود.

رئیس شورای قضایی استان انباشت زباله و عدم برخورداری از پارکینگ را از عمده معضلات منطقه زیارتی و گردشگری امام زاده ابراهیم شفت برشمرد و افزود: دهیاری و شورای محل باید در اسرع وقت زمینی را برای ساخت پارکینگ  با در نظر گرفتن مسائل زیست محیطی شناسایی نموده تا با نظارت دادگستری استان اقدامات لازم در زمینه ساخت آن صورت گیرد.

وی  همچنین دستوراتی در خصوص فاضلاب منطقه امام زاده ابراهیم  صادر نمود و به مسئولان محلی مهلت داد تا ظرف مدت یک هفته نسبت به پاکسازی زباله های انباشت شده و رها شده در طبیعت اقدامات مقتضی صورت گیرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان