شما اینجا هستید

اجتماعی » مردم از وعده‌ها خسته‌اند/ باید درد دل مردم را بشنویم

اسدالله عباسی (استاندار گیلان)در نشست بررسی مشکلات شهرستان ماسال، با بیان اینکه در میدان عمل به صورت جهادی باید تصمیمات واقع گرایانه بگیریم، اظهار کرد: با ایجاد تحرک باید شاهد شتاب بخشی در حوزه‌های مختلف باشیم و موانع توسعه‌ای را از پیش رو برداریم.

وی بر لزوم تلاش مضاعف برای تحقق شعار «تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» تاکید و خاطرنشان کرد: در مسیر رفع مشکلات باید با اراده‌ای قوی، بدون شعارزدگی و تشریفات و به صورت خالصانه برای خدا گام برداریم.

نماینده عالی دولت در گیلان با تصریح اینکه مردم از وعده‌ها خسته‌اند و باید در میدان عمل به آنان خدمت کنیم، گفت: شخصا به عنوان‌ پیشرو در عرصه حل مشکلات حاضر می‌شوم و مدیران را پای‌کار می‌آورم و اگر در مسیر خدمت به مردم مدیری کوتاهی کند، گذشت نمی کنم.

وی با بیان اینکه اکنون امید مردم زنده شده و نباید آنان را مایوس کنیم بلکه باید لبخند را به چهره آنان بیاوریم، افزود: وقتی اعتبار و مصالح موجود است نباید به بهانه‌های مختلف، چوب لای چرخ امور بگذاریم.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه اجازه ایجاد موانع و بروکراسی مزاحم را به احدی نخواهم داد، گفت: در مسیر رسیدن به اهداف نظام، توسعه کشور و نیز سرمایه‌گذاری برای رونق اشتغال و کسب و کار قوای مجریه، مقننه و قضائیه یک دل و همراه در کنار یکدیگر هستند.

وی به تصویب کلیات طرح جامع شهر ماسال در جلسه روز گذشته شورای برنامه‌ریزی و توسعه گیلان اشاره و خاطرنشان کرد: با حمایت‌های مختلف باید امور سرمایه‌گذاران و مردم را تسهیل کنیم تا لحظه‌ای نگرانی برای آنان ایجاد نشود.

عباسی با اشاره به اینکه دست سرمایه‌گذاری که ریسک این مسیر را می‌پذیرد و در بخش‌های مختلف ورود می‌کند، می فشارم، افزود: با اقداماتی که درخصوص طراحی سامانه تسهیل صدور مجوز انجام شده، روند استعلامات تسریع می‌شود.

وی بر لزوم احصای مشکلات طرح‌های هادی روستایی و راه‌های ارتباطی تاکید و با بیان اینکه نباید پروژه ها را مشمول مرور زمان کنیم، متذکر شد: با حفظ محیط زیست می‌توانیم بسیاری از مشکلات را برطرف کنیم.

نماینده عالی دولت در گیلان با تاکید بر اینکه اعتبارات محرومیت زدایی براساس اولویت روستاها هزینه شود و بیان اینکه موضوعات مرتبط با منابع طبیعی باید در درون استان برطرف شود، افزود: باید در میان مردم باشیم و درد دل آنان را بشنویم.

وی با اشاره به اینکه فرزند گیلان هستم و دردهای مردم استان را در سینه دارم، گفت: درخصوص مشکلات و گره‌هایی از مردم که می‌تواند در درون استان برطرف شود نباید نگاه‌مان به خارج از گیلان باشد.

استاندار گیلان تصریح کرد: از تمامی ارتباطات ملی خود به نفع مردم گیلان استفاده می‌کنم تا شاهد ایجاد آرامش آنان باشیم.

عباسی، با بیان اینکه توقف مردم پشت درب اتاق کار مسئولان و فرمانداران پذیرفتنی نیست؛ خطاب به بخشداران خاطرنشان کرد: مشکلات مردم باید با پیگیری مضاعف در بخشداری برطرف شود و نباید آنان را برای امور ساده به ادارات استانی ارجاع دهیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان