شما اینجا هستید

اجتماعی » شرکت گاز استان گیلان، تندیس برنزی جایزه ملی مدیریت انرژی را کسب کرد

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از روابط عمومی گاز گیلان، عیسی جمال نیکویی مدیرعامل این شرکت در این خصوص گفت: حضور در این جایزه موجب افزایش بهره‌وری، جلوگیری از اتلاف‌ انرژی و ارتقای سطح توانمندی سازمان می شود.

وی با بیان اینکه انرژی و مصرف آن همواره یکی از موضوعات بسیار مهم در سطح کشور است، اظهار داشت: با توجه به روند افزایشی مصرف انرژی و همچنین محدود بودن منابع و لزوم حرکت در راستای توسعه پایدار و حفظ محیط زیست، توجه به موضوع اصلاح الگوی مصرف بسیار مهم و ضروری است.

جمال نیکویی در خاتمه با اشاره به ابلاغ “سیاست های کلی اصلاح الگوی مصرف” و “سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی” از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی گفت: شرکت گاز استان گیلان با برنامه ریزی و انجام اقدامات مناسب، تمام تلاش خود را برای برداشتن گام های مؤثر به منظور اصلاح در روند مصرف انرژی به کار بسته است.

شایان ذکر است هدف از تعریف و اعطای جایزه ملی مدیریت انرژی، ترویج استانداردهای سیستم مدیریت انرژی و معیارهای مصرف بهینه انرژی، توسعه فرهنگ دستیابی به اهداف سازمانی با استفاده از مفاهیم مدیریت انرژی و هم‌چنین ایجاد انگیزه و شور و شوق جهت انجام این اقدامات در کشور است.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان