شما اینجا هستید

اجتماعی » برگزاری جشنواره ورزشی کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب گیلان؛ دبیر و مسئول هیأت ورزش این شرکت یکشنبه ۵ تیر ١۴٠١ گفت: این جشنواره در رشته های فوتبال گل کوچک، دارت (انفرادی و تیمی) و والیبال برای آقایان و در رشته های دارت و دومیدانی (دو رده سنی) برای بانوان برگزار شد.

حمیدرضا ناطقی افزود: ۱۵۰ نفر از کارکنان شرکت آب و فاضلاب گیلان در این جشنواره ورزشی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی تصریح کرد: در رشته دارت انفرادی آقایان توتکار و آقاجانی مقام های اول و دوم، راستین راد و باقری (بطور مشترک) مقام سوم را کسب کردند.

وی گفت: در دارت تیمی (۴ نفره) هم آقایان توتکار، رمضان نژاد، عبید رحمانی و شاددل مقام اول، آقایان راستین راد، ناطقی، فلاح دوست و کردکی مقام دوم، آقایان آقاجانی، قاسمیان، محمودی و محمودیان و آقایان باقری، نجفی، شیردل و زحمتکش بطور مشترک مقام سوم را از آن خود کردند.

وی افزود: در رشته فوتبال گل کوچک، تیم نقلیه یک امور آبفای رشت، تیم شهید عباسپور و امور آبفای سیاهکل به ترتیب اول تا سوم شدند.

ناطقی خاطرنشان کرد: در رشته والیبال تیم های امور آبفای رشت، تالش و سیاهکل مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

وی گفت: در بخش بانوان در رشته دارت خانم ها یونس زاده و حسین زاده به مقام اول و دوم دست یافتند و خانم ها پورکی و ثابت بطور مشترک سوم شدند.

وی افزود: در رشته دومیدانی رده سنی بالای ۴۰ سال خانم ها عباسعلیزاده، پورکی و حسین زاده اول تا سوم شدند و در رده سنی زیر ۴۰ سال هم خانم ها آزموده، کیمیایی و طالبیان صوفی عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

ناطقی تصریح کرد: در تیرماه سال جاری و به مناسبت هفته صرفه جویی در مصرف آب، دومین جشنواره ورزشی کارکنان شرکت آب و فاضلاب گیلان در سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان