شما اینجا هستید

اجتماعی » دیدار مدیرکل نوسازی مدارس گیلان با نماینده مردم شهرستانهای رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان،

در این دیدار علی دقیق ضمن ارائه گزارشی مختصر از اقدامات و فعالیت های اداره کل نوسازی مدارس استان، گفت: حمایت های نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی استان گیلان از روند فعالیت های نوسازی مدارس ستودنی و مایه دلگرمی کارکنان و مسئولین سازمان نوسازی مدارس می باشد.

وی با ارائه گزارشی از روند اجرای رتبه بندی همکاران ابراز داشت: خدا را شاکریم گام های مثبتی در سازمان و با تلاش های ریاست محترم سازمان جناب آقای دکتر خان محمدی برداشته شده و امیدوارم خواسته‌ها و دغدغه‌های به حق کارکنان نوسازی مدارس و ارتقای کمی و کیفی وضعیت معیشت کارکنان، مورد اهتمام مسئولین محترم قرار گیرد.

در ادامه جبار کوچکی نژاد ضمن ابراز خرسندی و تشکر از فعالیت های مدیرکل و کارکنان نوسازی مدارس گیلان ابراز داشت: بحث نوسازی مدارس برای ما موضوع بسیار مهمی است و باید هم مورد توجه قرار بگیرد.

 وی با بیان اینکه رتبه بندی نیروهای شاغل در ادارات کل نوسازی مدارس یکی از ضرورتهای پیش رو است که باید به آن اندیشیده شود، افزود: نظام رتبه‌بندی برای کارکنانی که از ابتدا به صورت معلم جذب آموزش و پرورش شده‌اند، قابل اجرا است اما تسری قانون نظام رتبه بندی معلمان به کارکنان سازمان نوسازی مدارس کشور مسئله بسیار مهمی است که باید برای چاره ای اندیشیده شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش های صورت در خصوص سازمان نوسازی مدارس، ابراز داشت:  افزایش فوق‌العاده ویژه مهندسین و کارکنان نوسازی مدارس استان ها تا سقف ۵۰ درصد موضوع مهم دیگری است که به دنبال حل این مساله هستیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان