شما اینجا هستید

اجتماعی » آیین تجلیل از ایثارگران، جانبازان و خانواده معظم شهدای اداره کل نوسازی مدارس گیلان با حضور مدیرکل نوسازی مدارس و نماینده مردم شهرستانهای رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی استان گیلان،

علی دقیق در این آیین که روز یک‌شنبه ۳ دی ماه ۱۴۰۲ در دفتر مدیرکل برگزارشد، گفت: از خودگذشتگی ایثارگران، جانبازان و خانواده معظم شهدا در ذهن مردم قدرشناس همواره جاودان و باقی خواهد ماند.

وی با بیان اینکه فرهنگ حفظ و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس باید با جدیت در برنامه‌ریزی ها مورد توجه قرار گیرد، افزود: انتقال فرهنگ ناب ایثار و شهادت به نسل های آتی و حفط و اعتلاء ارزش‌های اصیل فرهنگی و دینی و باورهای مطلوب اجتماعی از اساسی‌ترین رسالت‌های همگانی است.

 مهندس دقیق با اشاره به اینکه آرامش و آسایش امروز مرهون رشادت و فداکاری دیروز شهدای گرانقدر و ایثاگری رزمندگان می باشد، اظهار داشت: رشادت ها و از جان گذشتگی های شهدای گرانقدر و رزمندگان دوران دفاع مقدس از بارزترین نقاط عطف تاریخ کشور در راستای آرمان های والای انقلاب اسلامی است.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم با اهدای لوح یادبود و هدایایی از ایثارگران سرافراز دفاع مقدس، خانواده معظم شهدا، جانبازان و رزمندگان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان