شما اینجا هستید

اجتماعی » درتعطیلات اخیر روزانه نزدیک به پنج میلیون لیتر بنزین در استان توزیع شد

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان ؛ مدیر منطقه همچنین  با تقدیر از تلاش بی وقفه کارکنان در ایام تعطیلات افزود : «  این میزان توزیع سوخت که تقریباً دو برابر میزان مصرف در روزهای عادی است ، با تلاش شبانه روزی کارکنان عملیاتی و پشتیبانی ستادی شرکت انجام شده و قابل سپاسگزاری است . »
این آئین با محوریت تقدیراز چهار بازنشسته سال جاری شرکت ؛ بهروز فریزاد  با  ۳۴ سال و ۶ ماه ، سیدمحسن حسینی روزبهانی با ۳۲ سال و ۷ ماه ، رجبعلی قریب دوستکوهی ۳۷ سال و ۵ ماه وعلی اکبر نوروزیفر با ۳۶ سال و ۱۱ ماه خدمت و تقدیر از برگزیدگان مرحله نیمه نهائی بیست و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن و نهج البلاغه پالایش و پخش ، ظهر امروز در ستاد شرکت برگزار شد .
کورش بالادست ، مدیر منطقه گیلان ، بازنشستگان را سرمایه های سازمان دانست و افزود : « تلاش شبانه روزی کارکنانی که امروز به مرحله بازنشستگی نائل آمده اند در زمانی که قلت تجهیزات ، نیرو ، امکانات رفاهی و آموزشی و… وجود داشت ؛ در حافظه تاریخی شرکت و همکاران ثبت خواهد شد . »
وی همچنین ضمن تبریک به برگزیده دوره نیمه نهائی مسابقات سراسری قرآن و نهج البلاغه پالایش و پخش ، علیرضا حبیبی که موفق به کسب رتبه اول در رشته نهج البلاغه شد ؛ گفت : « خوشا به حال خانواده هایی که چنین فرزندانی پرورش داده اند ، زیرا محشور شدن با قرآن و نهج البلاغه موجب عاقبت به خیری هم در دنیا و هم در آخرت خواهد شد . »
در این آئین حجه الاسلام شوقی ، امام جماعت ستاد نیز با گرامیداشت عیدین قربان و غدیر گفت : « ما باید نسبت به حقوق اهل بیت معرفت داشته باشیم و به عبارتی دیگر باید وقتی که نماز ،قرآن و یا زیارت نامه می خوانیم با اعتقاد کامل باشد زیرا که اجر و ثواب آن برابر است با هزار بار انجام آن . »

مراسم 11
مراسم 10
مراسم 9
مراسم 8
مراسم 7
مراسم 5
مراسم 4
مراسم 3
مراسم 2

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان