شما اینجا هستید

اجتماعی » تامین اجتماعی گیلان ماهانه بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان انواع مستمری پرداخت می نماید

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، همزمان با دومین روز از هفته تامین اجتماعی جمعی از مدیران و کارکنان بخشهای بیمه ای و درمانی این مجموعه با آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت دیدار و ضمن بهره مندی از رهنمودها و بیانات ایشان ، گزارشهایی توسط مدیران ارائه گردید .

علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در این دیدار صمیمانه با تبریک دهه امامت و ولایت و تقارن زیبای هفته تامین اجتماعی با اعیاد بزرگ مذهبی ، تامین اجتماعی را عرصه ای وسیع برای خدمتگزاری با دامنه متنوع خدمات و تعهدات و خیل گسترده ای از مخاطبان معرفی نموده و اظهار داشت : بیش از یک میلیون و سیصد و بیست هزار نفر یعنی افزون بر نیمی از جمعیت استان تحت پوشش تامین اجتماعی قرار داشته و توسط ۲۸ شعبه بیمه ای ، ۷ واحد اقماری و ۱۰ کارگزاری رسمی ارائه خدمت میگردند .

وی با بیان اینکه این مجموعه در سالجاری ماهانه بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان انواع مستمری در قالب تعهدات بلندمدت پرداخت مینماید اذعان داشت : میزان افزایش مستمری ها برای حداقل بگیران در سالجاری ۵۷ درصد بوده است .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با تاکید بر اینکه این سازمان مجموعه ای هزینه درآمدی بوده و بدون تکیه بر منابع دولتی باید تعهدات خود را از محل دریافت حق بیمه ها انجام دهد خاطر نشان ساخت : مجموع منابع درآمدی تامین اجتماعی گیلان در سال گذشته تنها حدود ۶۰ تا ۶۵ درصد تعهدات را پوشش داده است و پیش بینی میگردد با توجه به رشد هزینه ها این نسبت در سالجاری کمتر گردد  .

علی حسین نژاد با اشاره به اینکه پس از مستمری ها ، هزینه های بخش درمان بیشترین ارقام تعهدات ریالی را تشکیل میدهد افزود با احتساب این مبالغ در کنار مقرری بیمه بیکاری و انواع غرامتها و کمک هزینه ها ، تامین اجتماعی گیلان ماهانه ۱۵۰۰ میلیارد تومان به بیمه شدگان و مستمری بگیران تعهدات ارائه مینماید .

وی در بخش دیگری از سخنان خود برگزاری میزهای خدمت جهادی را از اقدامات شاخص تامین اجتماعی گیلان از سال گذشته برشمرده و اذعان داشت : این حرکت از سوی بسیاری استانها و دستگاههای دیگر به مثابه الگو استفاده گردید .

شایان ذکر است آیت الله فلاحتی نیز در این دیدار با تاکید بر اینکه در همه ادیان الهی به ویژه مکتب نورانی اسلام توجه به مقوله سلامت در ابعاد جسمی و روحی بسیار اهمیت دارد کار تامین اجتماعی را محقق نمودن این مهم از هر دو منظر جسمی در بخش درمان و روحی با ایجاد آرامش خاطر و امنیت روانی در حوزه بیمه ای برشمرد و از تلاشهای انجام شده قدردانی نمود .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان