شما اینجا هستید

اجتماعی » حضور مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گیلان در آئین افتتاح پست فوق توزیع لیسار

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق گیلان : دکتر عباسی استاندار گیلان گفت: خدمت کردن صادقانه به مردم شریف که هدف اصلی دولت است افتخاری برای ما خواهد بود.

وی افزود: نگاه ما باید به داشته هایمان باشد و باید با تکیه بر توان خود و با همت و تلاش خود به سوی رضایت و شادمانی مردم و رضای خداوند متعال گام برداریم.

استاندار گیلان گفت: باید با حضور در بین مردم به حل مشکلاتشان اقدام کنیم. باید در بین مردم و پای کار باشیم تا بتوانیم خدمتی کرده باشیم.

عباسی گفت: باید با برنامه ریزی و سیاست گذاری مناسب، به مردم خدمت کنیم و از گره زدن مشکلات مردم به غرب جدا خودداری کنیم.دیپلماسی و سیاست ما باید بر اساس مصلحت و عزت و تکیه بر توان خودمان باشد.

وی افزود: استان گیلان از مزیت گردشگری بسیار بالایی برخوردار است و از حضور سرمایه گذاران و سرمایه گذاری آنها در این بخش قاطعانه حمایت خواهیم کرد.

عاشوری فرماندار شهرستان تالش گفت: با افتتاح پروژه پست لیسار، امروز روزی به یاد ماندنی و فراموش نشدنی برای مردم این منطقه خواهد بود.

وی افزود: پروژه پست لیسار، یکی از پروژه های بسیار مهم و ضروری بود که با همت مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان و همکارانشان در کوتاه ترین زمان ممکن احداث شد.

فرماندار تالش گفت: این پروژه مصداق مدیریت جهادی و انقلابی بود که طی مدت ۴ ماه اجرایی شد.

عاشوری افزود: با بهره برداری از این پروژه، مشکلات برقی سردخانه های منطقه حل شد و مردم منطقه دعاگوی بانیان این پروژه هستند.

گفتنی است در این مراسم محمد تقی مهدیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان حضور داشت و برنامه های اینشرکت را در خصوص احداث و راه اندازی خروجی های فشار متوسط پست فوق توزیع لیسار به منظور تقویت برق مشترکین منطقه فوق ارائه کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان