شما اینجا هستید

اجتماعی » مدیرعامل آبفای گیلان از طریق سامانه سامد پاسخگوی مشکلات مردمی شد

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، طی جدول زمانبندی اعلام شده از سوی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گیلان ، مدیرعامل این شرکت در برنامه پاسخگویی بر خط مدیران دستگاه های اجرایی از طریق سامانه سامد حضور یافت.

بنا به این گزارش در راستای اجرای نظامنامه مدیریت ارتباط مردمی موضوع مصوبه شماره ۲۰۶/۹۲/۶۳۳۰ مورخ ۵/۴/۱۳۹۲ شورای عالی اداری مبنی بر بهره مندی از سامانه سامد (۱۱۱) به عنوان یکی از ابزارهای دولت الکترونیک جهت پاسخگویی بر خط مدیران دستگاه های اجرایی و لزوم اهتمام در رفع مشکلات مردم به منظور ارج نهادن به حقوق شهروندی ‌، مازیار علی پور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان براساس برنامه ابلاغی با حضور در مرکز سامد ، پاسخگوی تماس های مردمی جهت رفع مشکلات مربوط به حوزه آب و فاضلاب استان شد.

گفتنی است اطلاع رسانی عمومی درخصوص زمان حضور مدیرعامل آبفای گیلان برای پاسخگویی به مشکلات مردم عزیز استان در حوزه آب و فاضلاب یک روز قبل انجام شد و مردم شریف استان از طریق تماس با سامانه ۱۱۱ ، مشکلات خود را با مدیرعامل آبفای گیلان مطرح نمودند.

 

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان