شما اینجا هستید

اجتماعی » حضور رییس کل دادگستری گیلان در بخش پره سر شهرستان رضوانشهر

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه تعدادی از مدیران ارشد استانی از آبشار ویسادار و منطقه جنگلی اطراف آن بازدید کرد و در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان رضوانشهر حضور یافت.
حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه فطرت همه انسان ها خداخواهی و خداجویی است اظهار داشت: لازمه کم کردن فاصله انسان با خداوند متعال، دل بریدن از تعلقات و وابستگی های دنیوی است.
وی با بیان اینکه انسان طبع اجتماعی دارد و باید به تعادل اجتماعی برسد افزود: تعادل اجتماعی به معنای تن دادن به قانون و تمکین از آن است و هرچه از قانون تمکین نکنیم و به آن تن ندهیم از طبیعت اجتماعی خود دور شده ایم.
رییس شورای قضایی استان در ادامه ابراز داشت: رعایت قانون به نفع همگان است و قانون گذار مصلحت جمعی را بر مصلحت فردی در قانون ترجیح داده است.
وی استان گیلان را دارای طبیعتی بکر و ظرفیت های طبیعی بالقوه برای گردشگری توصیف نمود و گفت: چیدمان الهی در دامن طبیعت گیلان به گونه ای تجلی کرده است که با کمترین امکانات می توان استعداد های بالقوه استان را به فعلیت رساند.
این مقام ارشد قضایی به شهردار منطقه دستور داد تا بهسازی مسیر آبشار ویسادار به صورت دقیق اجرایی شود و با استقرار امکانات رفاهی، زمینه اشتغال جوانان بومی منطقه و جذب گردشگر فراهم گردد.
احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان نیز با بیان اینکه باید مسیر آبشار ویسادار و جاده ای که در گذشته توسط شرکت شفارود احداث شده بود در اختیار شهرداری قرار گیرد گفت:
شهرداری می تواند به صورت نظام مند از این ظرفیت علاوه بر اشتغال زایی، در راستای جذب اعتبارات بهره برده و از این طریق عقب ماندگی های شهری را جبران نموده و در جهت توسعه شهر گام بردارد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان