شما اینجا هستید

اخبار گیلان » تقسیط مجدد بدهی های تبدیل به حال شده کارفرمایان مدیون امکان پذیر گردید

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از  روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، کیوان مرتضوی در این گفتگو با اشاره به فرصت سه ماهه کارفرمایان برای بهره مندی از بخشودگی جرائم بیمه ای ، اظهار داشت : این امکان از خردادماه فراهم گردیده و تا پایان مردادماه ادامه خواهد داشت .

وی تمامی واحدهای کوچک ( تا ۵۰ نفر بیمه شده ) و متوسط ( تا ۱۰۰ نفر بیمه شده ) را مشمول این بخشودگی برشمرده و اذعان داشت : کارفرمایان متقاضی میتوانند با مراجعه به منوی کارفرمایان در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان به نشانی es.tamin.ir نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند .

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی گیلان خاطر نشان ساخت کارفرمایان با تقسیط مبلغ اصل بدهی در ۱۲ ماه از ۱۰۰ درصد بخشودگی برخوردار شده و این بخشودگی به صورت معکوس تا ۵۰ درصد برای ۳۶ قسط ادامه دارد .

کیوان مرتضوی در بخش دیگری از این مصاحبه به اقدام دیگر تامین اجتماعی همسو با رویکرد اتخاذی برای کمک به واحدهای تولیدی اشاره و افزود : در طرح دیگر سازمان ، امکان تقسیط مجدد برای سومین و آخرین بار برای کارفرمایانی که بدهی خود را قبلاً تقسیط ولی به هر دلیل با عدم پرداخت به موقع اقساط ، دیون آنها تبدیل به حال شده فراهم گردیده و این امر برای تمامی واحدهای حقیقی و حقوقی در بخشهای صنعتی تولیدی و اصناف میسر میباشد .

وی اظهار داشت : برای بهره مندی از این امکان کارفرمایان باید حداقل ۲۰ درصد بدهی را پیش پرداخت و مابقی را حداکثر در ۲۴ ماه تقسیط نمایند .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان