شما اینجا هستید

اجتماعی » تقدیر مدیرکل بهزیستی گیلان از مدال آوران توانخواه در مسابقات جهانی والیبال نشسته بوسنی و شطرنج لهستان

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ سیدمهدی خدمت بین دانا مدیر کل سازمان در این مراسم تقدیر ضمن ابراز خرسندی از افتخار آفرینی جامعه هدف بهزیستی در عرصه های جهانی اظهار داشت: فتح قله های افتخار توسط ورزشکاران جامعه هدف بهزیستی مایه فخر و مباهات سازمان و نشانگر عزم راسخ و اراده ی آهنین این عزیزان است.

 وی در ادامه خاطر نشان کرد: ورزشکاران توانخواه با موفقیتهایشان به همگان ثابت می کنند که هیچ عاملی نمی تواند مانع رسیدن به هدفشان شود و این پیروزی ها به خوبی شعار معلولیت محدویت نیست را معنا میکند و برای موفقیت توانخواهان نیز سازمان بهزیستی از هیچ کمک و تلاشی دریغ نخواهد کرد.

همچنین در ادامه این مراسم جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان  نیز از افتخارآفرینی این ورزشکاران ابراز خرسندی کرد و گفت: استان گیلان مهد استعدادهای درخشان در رشته های مختلف ورزشی است و بسیار خرسندیم که ورزشکاران توانخواه علیرغم  وجود فراز و نشیب ها، دست از تلاش برنمی دارند و باعث افتخار کشور و استان می شوند.

وی در ادامه پیگیری خواسته های ورزشکاران را از اولویت های سازمان ورزش و جوانان خواند و تصریح کرد: همواره تلاش خواهیم کرد تا بهترین شرایط را برای ورزشکاران به ویژه ورزشکاران توانخواه به وجود بیاوریم و افتخار می کنیم که بتوانیم برای توسعه و تعالی ورزش استان اقدامات موثری انجام دهیم.

گفتنی است  میثم علی پور عضو تیم ملی والیبال نشسته ایران همراه با سایر اعضای تیم ملی موفق به کسب مقام قهرمانی در مسابقات جهانی بوسنی و هرزگوین شد و آرمین رحمت پور عضو تیم شطرنج ناشنوایان ایران نیز توانست در مسابقات جهانی لهستان در بخش بلیتس انفرادی  نایب قهرمان و در بخش تیمی دونفره به مقام قهرمانی برسد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان