شما اینجا هستید

اجتماعی » بیش از ۹۰۰ هزار مشترک کمیته امداد و بهزیستی تحت پوشش طرح رایگان گازبها قرار گرفتند

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از روابط عمومی گاز گیلان – سیدجلال نور موسوی، سرپرست هماهنگی مدیریت امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با بیان این مطلب، اظهار داشت: بر این اساس، تاکنون ۷۴۰ هزار مشترک از سوی کمیته امداد برای تحت پوشش قرار گرفتن در این طرح به شرکت ملی گاز ایران معرفی شده‌اند.

وی با تأکید بر سیاست حمایتی دولت از اقشار آسیب‌پذیر، ادامه داد: این درحالی است که سازمان بهزیستی تاکنون ۱۸۸ هزار مشترک را در این ارتباط معرفی کرده که این رقم از ابتدای سال از ۱۰۲ هزار مشترک، به ۱۸۸ هزار مشترک رسیده است.

نورموسوی تاکیدکرد: مبنای محاسبه این طرح از ابتدای سال ۱۴۰۰ است و تفاوتی در زمان اعلام اسامی معرفی شدگان برای تقدم و تاخر در این طرح وجود ندارد. اما بهتر است که سازمان‌های بهزیستی و کمیته امداد هرچه سریع‌تر فهرست مشمولین را تکمیل کنند تا دیگر افراد واجد شرایط نیز در شمول این طرح قرار گیرند.

سرپرست هماهنگی مدیریت امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران افزود: در حال حاضر در ۹ استان آمار ارسال شده از سوی سازمان بهزیستی بسیار کم بوده که انتظار می‌رود اقدامات لازم از سوی این نهادها هرچه زودتر صورت گیرد؛ هرچند امیدواریم عدد پائین اعلام شده، به دلیل عدم نیاز ساکنان این استان‌ها به خدمات بهزیستی باشد.

وی در پایان، تصریح کرد: مجموعه شرکت ملی گاز ایران این آمادگی را دارد که مشترکین معرفی شده را در کمترین زمان ممکن تحت پوشش طرح حمایتی مذکور سازماندهی کند تا بخشی از سبد هزینه‌ خانوارهای نیازمند حمایت، در بخش انرژی جبران شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان