شما اینجا هستید

اخبار گیلان » برگزار جلسه هماهنگی سند انتظار سال ۱۴۰۳ با حضور اعضای کارگروه

به گزارش پایگاه خبری اقتصادخزر به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان صبح روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ جلسه هماهنگی جهاد خدمت در مدرسه سازی/ سند انتظار سال ۱۴۰۳ با حضور اعضای کارگروه خدمت رسانی و سند انتظار در اتاق مدیرکل برگزار شد.

مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان در این جلسه با بیان اینکه کار جهادی همه جانبه حرکت کردن می باشد، اظهار داشت: تمام برنامه نوسازی مدارس در سال ۱۴۰۳ باید بر مبنای «سند انتظار» باشد.

وی با بیان اینکه عملکرد نوسازی مدارس با رویکرد جهادی انجام می شود، بیان داشت: فعالیت های ما در نوسازی مدارس بر اساس سند انتظار، استخراج و برمبنای آن برنامه ریزی می‌شود.

مدیرکل نوسازی مدارس در ادامه برقراری عدالت آموزشی را از شاخص های مهم این سند عنوان داشت و تصریح نمود: کار بزرگ مدرسه سازی با برنامه ریزی دقیق در نوسازی مدارس با رویکرد جهادی و در راستای برقراری عدالت آموزشی انجام می شود.

وی با بررسی و تحلیل نتایج استان گیلان در سال گذشته درخصوص سند انتظار، بیان داشت: کسب رتبه ششم مرهون جدیت و پشتکار تمامی حوزه ها بوده و انتظار است در راستای تحقق شاخص های مشخص شده اقدام لازم جهت عملکرد مناسب و حداکثری بعمل آید.

دقیق در پایان با پرداختن به نقاط قوت یا چالش‌های مورد بحث استان گیلان در فرایند ارزیابی خدمات ادارات کل نوسازی مدارس استان‌ها، بیان داشت: باید درک درستی از دستاوردهای خود داشته باشیم و با بررسی دقیق نقاط ضعف، قوت و آسیب شناسی حوزه های مختلف برنامه ریزی نمائیم.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان