شما اینجا هستید

اخبار گیلان » اولین جلسه کمیته ارزیابی عملکرد اداره کل نوسازی مدارس گیلان با حضور اعضای کارگروه برگزار گردید .

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از روابط عمومی نوسازی مدارس گیلان صبح دوشنبه ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ اولین جلسه کارگروه ارزیابی عملکرد اداره کل نوسازی مدارس گیلان با هدف هم اندیشی و ایجاد هماهنگی در راستای تهیه مستندات و بارگذاری در سامانه ارزیابی عملکرد به ریاست مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان با حضور اعضای کارگروه در اتاق مدیرکل برگزار گردید .

مهندس علی دقیق در ابتدای جلسه ضمن تبریک فرا رسیدن ایام دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهارداشت: دستاوردهای نظام در حوزه ساخت فضاهای اموزشی در دهه مبارک فجر باید تشریح و تبیین شود.

وی با اشاره به آمار افزایش بیماران ناشی از سویه جدید اُمیکرون در کشور بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی و استفاده صد درصدی از ماسک در اداره کل تاکید نمود.

مدیرکل نوسازی مدارس گیلان در ادامه با اشاره به دستور جلسه، به اهمیت و ضرورت برگزاری جلسه کارگروه ارزیابی عملکرد پرداخت و ابراز داشت: ارزیابی عملکرد معیار رتبه بندی دستگاه های اجرایی و مبنای پرداخت اعتبارات است و باید به صورت جدی به آن پرداخته شود.

وی با بیان اینکه همه واحدها و بخش ها مختلف باید در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند، خواستار تسریع در امر جمع آوری مستندات پس از مطالعه دقیق شاخص های مربوطه توسط اعضای کارگروه شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان