شما اینجا هستید

اجتماعی » آسفالت ورودی های رشت

 معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان با همراهی نمایندگان جبار کوچکی نژاد نماینده مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان عمران و معاون عمرانی منطقه پنج شهرداری رشت، بازدیدی به جهت انجام عملیات روکش آسفالت در چند مسیر رفت و برگشت جاده تهران با اعتبار اولیه حدود ۱۰ میلیارد تومان انجام دادند و مقرر گردید تا عملیات این پروژه در هفته‌ آتی آغاز شود.

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت – در راستای بهبود آسفالت و روکش کردن چند مسیر رفت و برگشت در محدوده ورودی شهر رشت (جاده تهران) روز پنجشنبه ۲۳ دی ماه ۱۴۰۰ بازدید مشترکی توسط عطایی معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان با همراهی نمایندگان جبار کوچکی نژاد نماینده مجلس شورای اسلامی، حرفت خواه رئیس سازمان عمران و روائی معاون عمرانی منطقه پنج شهرداری رشت صورت پذیرفت.

در جریان این بازدید، میثم حرفت خواه رئیس سازمان عمران شهرداری رشت اظهار داشت: با توجه به نزدیکی سال نو و حضور مسافران از نیمه اسفند ماه، ترمیم آسفالت ورودی شهر ضروری است.

رئیس سازمان عمران شهرداری رشت با اشاره به تاکید شهردار رشت بر اجرای آسفالت جاده تهران و دیگر ورودی های رشت گفت: انتظار می رود ، مدیر کل راهدای و حمل و نقل و جاده ای استان گیلان برای تخصیص اعتبار این پروره با شهرداری همکاری نماید.

در این بازدید میدانی چندین مسیر رفت و برگشت در محدوده جاده تهران با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان مشخص گردید.

لازم به ذکر است، با توجه به اهمیت جاده‌های ورودی و خروجی به شهر رشت مقرر گردید تا عملیات روکش آسفالت مابقی مسیرهای ورودی شهر به شکل تدریجی و در فازهای بعدی تا قبل از پایان سال انجام گیرد و سازمان عمران شهرداری رشت در خصوص زیر سازی و برداشت و آماده سازی آنها اقدام نماید.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان