اقتصاد خزر – دکتر سعید خادمی مشاور رئیس سازمان در امور فرابخشی و ارتباطات سازمان بهزیستی کشور در این نشست بیان داشت : روابط عمومیها به عنوان قلب، گوش و چشم هر سازمان، نقش حیاتی و اساسی در ایجاد ارتباط با مخاطبان و مراجعان دارند.
وی افزود : در سازمان بهزیستی، با توجه به نوع ماموریتها و جامعه هدف گستردهای که داریم، اهمیت روابط عمومی صدچندان میشود.
دکتر خادمی بیان داشت : در دوره جدید ریاست سازمان، جناب آقای دکتر حسینی، جایگاه روابط عمومی از یک بخش اطلاعرسانی به یک پایگاه تحلیلی و جامعه مند تبدیل شده است. این تغییر به ما این امکان را میدهد که به عنوان موتور پیشرفت، ماموریتهای سازمان را مستندسازی و تبلیغ کنیم و در بستر یک شبکهسازی منسجم، جریانسازی اجتماعی را تحقق بخشیم.
وی گفت : متأسفانه، بهزیستی اغلب با واژه معلولیت مترادف میشود، در حالی که این سازمان نزدیک به ۱۷۰ ماموریت دارد. شناساندن این ماموریتها نه تنها وظیفه ماست، بلکه میتواند به کاهش آسیبهای اجتماعی کمک کند.
مشاور رئیس سازمان در امور فرابخشی و ارتباطات سازمان بهزیستی کشور افزود : اجتماعیسازی، یکی از اولویتهای سازمان است و برای تحقق آن، نیاز به تقویت و گسترش گروهها و شبکههای اجتماعی، به ویژه در فضای مجازی داریم.
در دنیای امروز که با انفجار اطلاعات مواجهایم، باید حرفی متفاوت و قابل توجه برای گفتن داشته باشیم.
ما در تلاشیم تا ارتباط خود را با رسانهها تقویت کنیم و آنها را به سفیران سازمان بهزیستی تبدیل کنیم.
باید به حقوق و مزایای کارکنان توجه ویژهای داشته باشیم و با تشکیل شورای رفاه و اعتلای معیشت، به دنبال بهبود شرایط آنها هستیم.
روابط عمومیها باید به عنوان ویترین مجموعه، به ابزارهای روز مجهز شوند و به یکی از پیشروترین سازمانها در استفاده از فناوریهای نوین، از جمله هوش مصنوعی، تبدیل شوند.
ما به همراهی و همدلی شما عزیزان نیاز داریم تا با هم در راستای پیشبرد امور بهزیستی و جلب مشارکت فعال جامعه تلاش کنیم.
بیایید با روحیهای جهادی و تلاش مضاعف، جایگاه روابط عمومیها را در سازمان بهزیستی تقویت کنیم و به معرفی خدمات و ماموریتهای این سازمان بپردازیم.
شایان ذکر است این نشست به صورت ویدئو کنفرانس برای کارشناسان روابط عمومی سراسر کشور قابل مشاهده است