شما اینجا هستید

اجتماعی » مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان در جلسه شورای معاونین در خصوص حفظ منابع و سرمایه‌های ملی تاکید نمود

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از روابط عمومی نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان مهندس علی دقیق مدیرکل این اداره، در جلسه شورای معاونین اداره کل که صبح روز یکشنبه ۱۴۰۱/۰۵/۰۹ برگزار شد فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و علمدار رشیدش حضرت ابالفضل العباس(ع) و یاران با وفایش را تسلیت گفته و ابراز داشت: باید درس عزت و آزادگی را در مکتب عاشورا آموخت و به نسل های بعدی انتقال داد.

مدیرکل نوسازی مدارس گیلان با اشاره به شیوع موج جدید کرونا، خواستار رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک در اداره کل شد.

دقیق در بخش دیگری از سخنانش با پرداختن به ضرورت صرف جویی در اداره کل، اظهار داشت: ما بر اساس رسالت اجتماعی، خود را موظف می دانیم در خصوص حفظ منابع و سرمایه‌های ملی اقدام ارزنده ای برداریم.

وی تصریح نمود: فرهنگ سازی در خصوص حفظ سرمایه های ملی کار ارزنده ای است که بصورت جدی برای آن در اداره کل برنامه داریم.

دقیق با بیان اینکه اداره کل اقدام موثری در خصوص ساماندهی لوازم برقی، سرمایشی و گرمایشی انجام داده است، ابراز داشت: این اقدام بصورت محسوس توانسته در کاهش مصرف انرژی ها در اداره کل تاثیری مثبتی داشته باشد.

وی در پایان با اشاره به رعایت عفاف و حجاب در جامعه، یادآورشد: باید تلاش کرد نگاه متعالی به امر عفاف و حجاب در جامعه و محل کار فرهنگ سازی شود.

گفتنی است در پایان هریک از اعضای شورای معاونین در خصوص موضوعات مورد بحث مطالبی را بیان نموده و ضمن تبادل نظر راهکارهای بهینه روند اجرایی امورات مربوط به اداره کل را بر شمردند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان