شما اینجا هستید

اجتماعی » برگزاری هشتمین جلسه کمیته هماهنگی و هم اندیشی اقدامات مشترک با سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان ،منشی زاده افزود: در این نشست با حضور نمایندگان سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، نماینده مدیریت تعاون روستایی استان، رئیس اتحادیه تعاونی های روستایی برگزار شد.

وی هدف از تشکیل این جلسه را  گزارش آخرین وضعیت صدور مجوز مراکزغیردولتی وارائه آمار و تعداد مراکز خدمات کشاورزی غیر دولتی دارای مجوز از سوی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی عنوان کرد و افزود، تاکنون برای تعداد ۲۱ مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی توسط سازمانی  نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی از ۵ شهرستان رشت، تالش، لنگرود، رودبار و لاهیجان، مجوز صادر گردید.

وی اظهار داشت : تسریع در آغاز فعالیت و اقدام در مستقر شدن مراکز دارای مجوز در دستور کار کارگروه است که لازم است در این خصوص هماهنگی مشترک نمایندگان سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی  ، اداره آموزش و ترویج و اداره تعاون روستایی شهرستان صورت پذیرد.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی استان در خاتمه تاکید کرد: معاونت ها و مدیریت های ستادی و اجرایی و تخصصی سازمان جهاد کشاورزی و به تبع آنها مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها می بایست در جهت احصاء امور تصدی گری و کارسپاری های حوزه خود به این مراکز همکاری نمایند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان