شما اینجا هستید

اجتماعی » امضای تفاهم نامه همکاری مابین شرکت گاز و پارک علم و فناوری استان گیلان

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از روابط عمومی گاز گیلان، آقای عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در این جلسه با تاکید بر گسترش تعاملات و همکاری های فیمابین گفت: امضای این تفاهم نامه زمینه استفاده بهینه از امکانات، استعداد و توانایی های شرکت‏های تحت پوشش پارک علم و فناوری استان گیلان را فراهم می نماید.

وی با اشاره به وجود روحیه رشد، یادگیری و خلاقیت در شرکت گاز گیلان، اظهار داشت: با هدف ارائه خدمات بهینه به ذینفعان سازمان به دنبال به روزرسانی و کارآمد کردن تجهیزات و فرایندهای کاری خود در بخش های مختلف هستیم.

جمال نیکویی انعقاد این تفاهم نامه را فرصتی مناسب برای  شرکت گاز و مراکز نوآور در سطح استان دانست و گفت: همکاری های دو سویه می تواند زمینه بر آورده ساختن نیازمندی های این شرکت و نیز فرصت اشتغال و سرمایه گذاری را برای این مراکز به وجود آورد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ به عنوان سال تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین، ابراز امیدواری کرد تا با به ثمر نشستن این همکاری ها، زمینه تحقق این شعار مهم و پیشبرد اهداف عالیه نظام اسلامی فراهم شود.

همچنین در این جلسه آقای علی باستی رییس پارک علم و فناوری گیلان با تقدیر از شرکت گاز بجهت نگاه خلاق و نوآور به امور و حمایت از شرکت های دانش بنیان اظهار داشت: پارک علم و فناوری علاوه بر کمک به تعامل و پیوند شرکت ها می تواند با برگزاری جلسات مشترک میان شرکت های نوآور و دستگاه های اجرایی نسبت به شناسایی نیازمندی ها اقدام نماید.

در پایان این جلسه تفاهم نامه همکاری ۲ ساله مابین شرکت گاز و پارک علم و فناوری استان گیلان به امضا رسید.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان