علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با اشاره به اینکه ما در کنار نشست های مشترک با حوزه درمان ، اقدامات مشترک ارزشمندی نیز داشته ایم افزود : استفاده از ظرفیت تخصصی و کارشناسی طرفین برای ارائه خدمات بهتر باید تداوم یافته و تقویت گردد .
وی با تاکید بر اینکه برای منافع مخاطبین و اعتلای نام سازمان بخش بیمه و درمان همواره در کنار یکدیگر قرار دارند افزود : در این راستا هر دو بخش ، یک نام مشترک در لوای پرچم سازمان تامین اجتماعی محسوب میگردند .
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه اقدامات بسیار ارزنده ای در سالهای اخیر صورت گرفته است اظهار داشت : وقتی منافع بیمه شدگان ، کارفرمایان و مستمری بگیران در میان است ما علاوه بر صرف نظر از دیدگاههای شخصی و سلایق کاری ، تمامی زحمات اجرای طرحها و برنامه ها را به جان میخریم .
در این نشست معرفی راههای ارتباطی مخاطبان برای ارائه پیشنهاد و طرح شکایات در قالب شماره ۱۴۲۰ و سامانه CRM یکی دیگر از گامهای اساسی برای صیانت از حقوق شهروندان قلمداد گردیده و ضمن تاکید بر ضرورت و اهمیت اطلاع رسانی مناسب به جامعه هدف در این خصوص ، از این بستر بعنوان اصلاحی در ساختار پیگیری مطالبات مردمی یاد شده و آنرا راهبردی برای دریافت نقطه نظرات برشمردند .
اجرای طرح منزلت برای کارکنان و انجام اقدامات پیشگیرانه و غربالگری های درمانی ، شناسایی گلوگاههای احتمالی فساد اداری برای مقابله و پیشگیری ، اجرای شایسته گزینی ، رعایت اخلاق حرفه ای و کرامت انسانی و تقویت بازرسی های نامحسوس از شعب و مراکز درمانی از دیگر موضوعات مورد تاکید در این نشست بود .