شما اینجا هستید

اجتماعی » حضور مشاور رییس‌جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور در منطقه آزاد انزلی

به گزارش اقتصادخزر به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، مهندس حمیدرضا مومنی، مشاور رییس جمهور و دبیرشورای عالی مناطق آزاد کشور، جهت شرکت در مراسم تکریم سرپرست و معارفه رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی و بازدید از پروژه اتصال راه آهن سراسری به منطقه و طرح های توسعه ای مجتمع بندری کاسپین در این منطقه حضور پیدا کرد.

در این برنامه که دکتر ارسلان زارع استاندار گیلان و مدیران دبیرخانه شورایعالی حضور داشتند، دبیر شورایعالی و هیأت همراه در نخستین بخش از برنامه های بازدید از منطقه آزاد انزلی با حضور در گلزار شهدای والامقام روستای گلشن این منطقه،با نثار شاخه گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان والامقام منطقه آزاد انزلی و استان گیلان ادای احترام کرد.

در ادامه این برنامه، مشاور رییس جمهور و هیأت همراه از پروژه ملی و بسیار حائز اهمیت اتصال راه آهن سراسری به بندر کاسپین بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان آخرین فعالیت های اجرای این پروژه قرارگرفت. گفتنی است با اتصال راه آهن سراسری به منطقه آزاد انزلی نه تنها بنادر جنوبی به این منطقه و استان متصل می شوند، بلکه موجب عملیاتی شدن کریدور شمال -جنوب و افزایش حمل و نقل ترکیبی از مسیر این منطقه و کشورمان خواهد شد.

آخرین بخش از برنامه بازدید مهندس مومنی، دیدار از زیرساخت ها و امکانات در حال احداث درمجتمع بندری کاسپین به عنوان بندر نسل سوم در دریای خزر بود که در این برنامه گزارشی از طرح های توسعه ای و اقدامات این سازمان فعال سازی کریدورهای تجاری بین المللی ارائه شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان