شما اینجا هستید

اجتماعی » ثبت نام ۶۲۲ داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی روستا در شهرستان رشت تا پایان چهارمین روز

به گزارش کمیته اطلاع رسانی انتخابات شهرستان رشت، علی فتح اللهی امروز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: از ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا تا پایان وقت  ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ به چهار روش از طریق نرم افزار موبایل، نرم افزار رایانه(دسکتاپ)، دفاتر پیشخوان دولت و به صورت حضوری با مراجعه به بخشداری ها انجام می شود.
فرماندار رشت در ادامه اضافه کرد: از مجموع ثبت نامی ها تا پایان روز چهارم، تعداد ۵۵۶ نفر مرد و ۶۶ نفر زن در بخش های خشکبیجار، سنگر، لشت نشاء، کوچصفهان و مرکزی ثبت نام کردند.
وی بیان داشت: در بخش خشکبیجار ۹۰ مرد و چهار زن، سنگر ۹۵ مرد و شانزده زن، لشت نشاء ۱۰۶ مرد و هفت زن، کوچصفهان ۷۳ مرد و نه زن و بخش مرکزی ۱۹۲ مرد و سی زن داوطلب شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی روستا شده اند.
رییس ستاد انتخابات شهرستان رشت با اشاره به ضرورت فراهم آوردن مقدمات برگزاری انتخاباتی باشکوه در سال جدید، افزود:  ۲۳۶ روستا با ” ۷۵۶ کرسی” واجد شرایط برگزاری انتخابات در شهرستان رشت هستند.
ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، روز ۲۸ خرداد برگزار می شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان