شما اینجا هستید

اجتماعی » ۸۳۰۰۰ نفر از جمعیت شهرستان لاهیجان تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، حسام الدین شریفی از تحت پوشش بودن بیش از ۳۱۳۰۰ بیمه شده اصلی و افزون بر ۱۰۶۰۰ مستمری بگیر به اتفاق افراد تبعی آنها در سطح شهرستان لاهیجان خبر داد .

وی با بیان اینکه نیمی از بیمه شدگان اصلی یعنی جمعیتی در حدود ۱۵۸۰۰ نفر را بیمه شدگان اجباری شاغل در کارگاهها و واحدهای تولیدی ، صنعتی و صنفی مشمول قانون کار تشکیل میدهند اذعان داشت بالغ بر ۱۰ هزار بیمه شده حرف و مشاغل آزاد و اختیاری از دیگر گروههای بزرگ تحت پوشش میباشند .

رئیس تامین اجتماعی شعبه لاهیجان با اشاره به رشد ۳ درصدی بیمه شدگان اصلی لغایت ۹ ماهه آذرسالجاری ، افزود : در همین مدت تعداد مستمری بگیران نیز با ۶ درصد رشد همراه بوده است .

حسام الدین شریفی در بخش دیگری از این گزارش کارگران ساختمانی با ۲۰۵۷ نفر ، رانندگان با ۱۳۸۵ نفر و بافندگان را با ۹۰۰ نفر از دیگر گروههای تحت پوشش برشمرده و خاطر نشان ساخت قریب به ۵۵۰ نفر نیز از این شعبه مقرری بیمه بیکاری دریافت مینمایند .

وی میزان تعهدات بلندمدت به گروههای مستمری بگیر را ماهانه ۵۹ میلیارد تومان اعلام و افزود : لغایت آذرماه سالجاری صرفاً بابت ارائه مقرری بیمه بیکاری در سطح شهرستان بیش از ۲۵ میلیارد تومان پرداخت گردیده است .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان