شما اینجا هستید

اجتماعی » ۴ شهرستان گیلان قرمز شد – نیمی از بستری ها در رشت هستند

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از ایسنا – دکتر فردین مهرابیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این گفت وگو ، از بستری شدن ۷۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان گیلان طی روز گذشته خبر داد و اظهار کرد: همچنین طی این مدت ۸۵ بیمار ترخیصی داشتیم.

وی مجموع بستری های کرونایی گیلان را ۲۸۰ نفر دانست و افزود: از این تعداد ۴۸ نفر در آی.سی.یو بستری هستند و ۳۹ بیمار بدحال داریم.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، ۵۲ درصد بستری های استان را مربوط به شهرستان رشت دانست و تصریح کرد: همچنین ۱۵ درصد بستری ها در شهرستان لاهیجان هستند.

مهرابیان از افزایش شهرستان های قرمز گیلان خبر داد و گفت: هفته گذشته دو شهرستان قرمز داشتیم، اما اکنون شهرستان های رودبار، رودسر، شفت و لاهیجان نیز در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی شش شهرستان رشت، بندرانزلی، سیاهکل، خمام، لنگرود و رضوانشهر را در وضعیت نارنجی دانست و بیان کرد: همچنین شهرستان های فومن، ماسال، املش، آستارا، آستانه اشرفیه، صومعه سرا و تالش هم در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

سخنگوی علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه شهرستان آبی نداریم و آمار ابتلاها به کرونا در حال افزایش است، خاطرنشان کرد: برای کاهش سرعت ابتلا به این بیماری ویروسی، شهروندان حتما برای حضور در اجتماعات از ماسک استفاده کرده و برای دریافت نوبت‌های تکمیلی واکسن کرونا اقدام کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان