شما اینجا هستید

اجتماعی » گاز گیلان یکی از شرکت های پیشرو در زمینه HSE است

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از روابط عمومی گاز گیلان، روز دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱، غلامرضا بهمن نیا در جلسه بررسی عملکرد، اهداف و چالش های HSE شرکت گاز گیلان، ضمن قدردانی از توجه مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان به امر ایمنی، بهداشت و محیط زیست گفت: حضور مدیران شرکت در این جلسه، نشانه علاقمندی، تعهد و توجه ویژه به این عرصه در سازمان است.

وی گاز گیلان را یکی از شرکت های پیشرو در امر فرهنگ سازی و جاری سازی HSE دانست و اظهار داشت: آموزش گسترده، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی به مشترکین گاز، موجب کاهش آمار مرگ خاموش در گیلان شده است که تحقق این هدف مهم جای تقدیر و تشکر دارد.

بهمن نیا در ادامه با اشاره به سابقه بالای نیروهای حوزه ایمنی، بهداشت و محیط زیست گاز گیلان، گفت: باید بحث مدیریت دانش و انتقال اطلاعات به نسل های جوان تر به شکل مناسبی انجام شود تا روند رشد و ارتقاء HSE در شرکت گاز استان گیلان بدون وقفه ادامه یابد.

رئیس ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت ملی گاز در خاتمه بر لزوم بهینه کاوی شرکت های گاز استانی از یکدیگر و بهره گیری از اقدامات شاخص دیگر شرکت ها تاکید کرد و خواستار ارتقاء هرچه بیشتر گزارشات HSE و بهبود سطح فعالیت ها در این زمینه شد.

در ادامه این جلسه عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با قدردانی از نگاه دقیق رئیس و کارشناسان HSE شرکت ملی گاز درخصوص عملکرد شرکت گاز استان گیلان گفت: بحمدالله در این شرکت اقدامات مثبتی در حوزه ایمنی، بهداشت و محیط زیست انجام شده است که ماحصل تلاش ها و زحمات شبانه روزی همه همکارانم بوده است.

وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد تا با حمایت های امور ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت ملی گاز ایران، همت و تلاش هرچه بیشتر کارکنان و یادگیری از دانش و تجربیات موفق سایر شرکت ها، روند روبه رشد HSE در شرکت گاز استان گیلان با شتاب بیشتر ادامه یابد.

لازم به توضیح است در این جلسه، رئیس و کارشناسان امور HSE شرکت گاز استان گیلان، گزارش مبسوطی درخصوص عملکرد و اقدامات صورت گرفته در این حوزه ها را به سمع و نظر رئیس و کارشناسان HSE شرکت ملی گاز ایران رساندند.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان