شما اینجا هستید

اجتماعی » کتاب ” بادام ” نقد و بررسی شد

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان : در این نشست که با حضور تعدادی از کارکنان علاقمند به کتاب و کتابخوانی بعد ازظهر روز سه شنبه پانزده شهریور ماه انجام شد ؛ کتاب « بادام »  اثر نویسنده معاصرکره جنوبی، وون پیونگ سون ، بررسی و تحلیل شد .

مریم پورنصراله ، رئیس روابط عمومی منطقه ، با اشاره به پیشرفت های کره جنوبی هم به لحاظ سخت افزاری و هم نرم افزاری گفت : « این کشوردر سالهای اخیر با مخاطب سنجی و شناسائی ذائقه مخاطب اقدام به تولید محتوا درقالب ساخت فیلم و سریال ، ادبیات و موسیقی کرده است و با ارسال فرا مرزی محصولات خود می تواند تامین کننده و تغذیه کننده بخشی از نیاز های بروز جوانان و خصوصاً نوجوانان باشدکه به خاطر نداشتن نمونه های مشابه داخلی می توانند تحت تاثیر فرهنگ آن قرار گیرند . »

وی گفت : « بی شک به واسطه کانال های متعدد رسانه ای تشابهات زیادی بین نوجوانان فرهنگ های مختلف ایجاد شده است و اگر در داخل کشور برای این قشر تولید محتوا نداشته باشیم گرایش به سمت تولید محتوهای غیر بومی و همسان سازی آنها بیش از پیش خواهد شد . »

پورنصراله ضمن بیان اینکه هدف از برگزاری جلسات کتابخوانی  بالا بردن سرانه مطالعه کارکنان و همچنین آگاه شدن اوضاع روز جهان و کشور در قالب ادبیات است افزود : « جلسات کتابخوانی از چند سال پیش در فضایی دوستانه تحت عنوان «کافه کتاب نفت» آغاز شده و با حضور همکاران علاقمند به طور متوسط هر دوماه یکبار یک کتاب  معرفی و مورد نقد و بررسی قرار می گیرد . »

کتاب بادام 3
کتاب بادام 2
کتاب بادام 1

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان