شما اینجا هستید

اجتماعی » کتابفروشان برای شرکت در طرح پاییزه کتاب ۱۴۰۰ اقدام کنند

حسین ابراهیمیان، معاون امور فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از ثبت‌نام طرح پاییزه برای کتابفروشان خبر داد و گفت: تا کنون ۲۳ کتابفروشی از رشت و سایر شهرستان‌های استان در این طرح تخفیفی ثبت‌نام کردند.

او با اشاره به اینکه ثبت‌نام طرح پاییزه برای کتابفروشان از پنجشنبه ۲۰ آبان‌ماه آغاز شد، افزود: شرایط طرح پاییزه ۱۴۰۰ به این شکل است که کتب تالیفی ۲۰ درصد و کتب ترجمه‌ای ۱۵ درصد شامل تخفیف می‌شود.

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، سقف خرید هر مشتری ۳۰۰ هزار تومان عنوان کرد و گفت: طرح پاییزه کتاب از ۲۹ آبان‌ماه آغاز می‌شود و به مدت پنج روز تا ۳ آذرماه ادامه دارد.

ابراهیمیان به آمار فروش طرح تابستانه کتاب ۱۴۰۰ در استان اشاره کرد و افزود: ۳۰ کتابفروشی گیلان در این طرح حضور داشتند که مبلغ کل فروش آن‌ها به ۱۰ میلیارد و ۸۱۳ میلیون و ۶۷۴ هزار ریال رسید.

او تصریح کرد: گیلانیان با خرید ۲۳ هزار و ۷۱۳ کتاب در طرح یادشده، رتبه ششم را به لحاظ پرفروش‌ترین استان‌های کشور بر اساس تعداد کتاب خریداری شده کسب کردند.

به گفته معاون امور فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، کتابفروشی‌های مشارکت‌کننده در طرح‌های پیشین توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها (طرح‌های فصلی فروش کتاب)، برای شرکت در (پاییزه کتاب ۱۴۰۰) نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند و کافی است با مراجعه به پنل کاربری خود در https://tarh.ketab.ir، شرایط شرکت در طرح را تایید و اطلاعات خود را ویرایش و کنترل کنند.

بیست‌و‌نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از بیست‌وچهارم آبان‌ماه تا یکم آذرماه ١۴٠٠ با شعار (جای خالی را با کتاب خوب پُرکنیم) در سراسر کشور برگزار می‌شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان