شما اینجا هستید

اجتماعی » کارفرمایان شهرصنعتی رشت بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان به تامین اجتماعی استان بدهکارند

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، بر اساس آخرین گزارش اخذ شده از بیلان های صادره کارگاههای مشمول ، لغایت شهریورماه سالجاری ، کارفرمایان شهرصنعتی رشت مبلغ ۱۱۰ میلیارد تومان به تامین اجتماعی استان بدهکار هستند .

بر اساس این گزارش علیرغم اینکه از بین ۲۴۲۵۸ فقره بیلان صادره ، تنها ۲۹۴ فقره یعنی یک و دو دهم درصد از مجموع صورتحسابهای صادره متعلق به کارگاههای مدیون در شهرصنعتی رشت است ولی از حیث مبلغ هشت و هفت دهم درصد از مطالبات تامین اجتماعی گیلان مربوط به این حوزه میباشد .

همچنین مبلغ مطالبات شعبه شهرصنعتی رشت در بین ۲۸ واحد اجرایی تامین اجتماعی گیلان ، پس از شعب یک و دو رشت دارای بیشترین رقم بوده و در واقع میتوان اذعان داشت که حتی رقم بدهی کارفرمایان شهرستان های بزرگ استان همچون بندرانزلی با ۹۵ میلیارد تومان ، لاهیجان با ۶۸ میلیارد تومان ، رضوانشهر یا ۵۳ میلیارد تومان و … پس از رقم بدهی کارفرمایان حوزه شهرصنعتی رشت است .

شایان ذکر است از مجموع ۱۲۵۸ میلیارد تومان مطالبات تامین اجتماعی گیلان از کارفرمایان استان ، بیش از ۵۰ درصد آن مربوط به کارفرمایان شهرستان رشت در شعب سنگر ، کوچصفهان ، شهرصنعتی و سه گانه رشت میباشد .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان