شما اینجا هستید

اجتماعی » پیشرفت فیزیکی ۲۲/۵ درصدی احداث تقاطع غیرهمسطح سردار حق بین (حمیدیان)

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از مدیریت ارتباطات شهرداری رشت، پروژه های طرح عمرانی میثاق با احداث پنج تقاطع غیر همسطح و بازگشایی مسیرهای جدید و همچنین محورهای جایگزین با هدف روان سازی تردد و برطرف شدن گره های ترافیکی شهری اجرایی شده و با پشتیبانی و حمایت های محمدحسین واثق کارگرنیا رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و جدیت و پیگیری مستمر رحیم شوقی شهردار رشت شتاب گرفته است.

*پیشرفت فیزیکی ۲۲/۵ درصدی احداث تقاطع غیرهمسطح سردار حق بین (حمیدیان)

مهرماه سال جاری، فرآیند عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح سردار حق بین (حمیدیان) با هدف کاهش بار ترافیک و بهبود وضعیت عبور و مرور آغاز شده است.

پل روگذر تقاطع غیرهمسطح سردار حق بین (حمیدیان) از شروع رمپ به متراژ ۴۱۰ متر و با عرض ۸/۸ متر شامل ۲ باند عبور رفت و ۱۱ دهانه اجرایی شده و زیرسازه آن بر روی شالوده عمیق و ۵۲ شمع به قطر ۱/۲ متر و عمق ۲۱ متر در حال انجام است.

عرشه پل متشکل از تیرهای بتنی پیش ساخته سپری و دال بتنی درجا پیش بینی شده و تاکنون حصارکشی محدوده کارگاهی، تخریب پیاده رو و تعریض مسیر، بتن ریزی مسیر تعریض شده، خاکبرداری رفیوژ، بتن ریزی و اجرای ۲۰ شمع، آرماتوربندی شبکه سبد آسفالت کنارگذر، بتن ریزی و اجرای ۱۸ شمع، آرماتوربندی شبکه سبد شمع ها انجام شده و از پیشرفت فیزیکی ۲۲/۵ درصدی برخوردار است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان