شما اینجا هستید

اخبار گیلان » وجود پُست از الزامات شهری است

به گزارش پایگاه خبری اقتصادخزر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت، مهندس کیا عاشوری بعد از ظهر چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳  در آئین بازگشایی دفتر پست شهر پیربازار که به نام شهیدان یوسفی نامگذاری شده است، اظهار کرد: پیربازار از شهرهای کهن و زمانی مرکز داد و ستد اقتصادی استان گیلان به شمار می‌رفت.

وی با بیان اینکه در حوزه زیر ساختی یک سری اتفاقات خوب در پیربازار اتفاق افتاده است، افزود: پیربازار زمانی که از سال ۱۴۰۰ تبدیل به شهر و شهرداری استقرار پیدا کرد باز آن شکل شهرداری را به خود نداشت اما از یک سال گذشته تاکنون شاهد تغییر و تحولاتی در این شهر بوده‌ایم.

فرماندار رشت با اشاره به اینکه جا دارد از شهردار و اعضای شورای اسلامی این شهر بابت تلاش‌های انجام گرفته قدردانی کنم، ادامه داد: ما نیز در مجموعه فرمانداری و در اعتبارات سال جدید قطعاً سعی خواهیم کرد توجه بیشتری به این شهر داشته باشیم.

عاشوری با تاکید بر اینکه خدا را شکر فضای بسیار خوبی در شهر پیربازار حاکم است، تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های یک شهر داشتن ویژگی‌ها و امکانات برای مردم است که دفتر پست نیز یکی از الزامات این شهر بوده که خوشبختانه این مهم امروز بعد از ۱۰ سال تعطیلی در پیربازار محقق شد.

وی با بیان اینکه امروز فقط جا به جایی نامه نبوده بلکه امروز تجارت الکترونیکی یکی از راهبردهای دولت سیزدهم است، ادامه داد: با برنامه ریزی و ظرفیتی که در این مکان ایجاد می‌شود زمینه اشتغال با توجه به ظرفیت‌های موجود فراهم شود.

عاشوری با تاکید بر لزوم بهره مندی از تجارت الکترونیک در کسب و کار اضافه کرد: الکترونیکی کردن فضای کسب و کار گیلان رونق ویژه ای گرفته است که باید استمرار داشته باشد.

وی در پایان با تاکید بر ضرورت خدمات رسانی به مردم و افزایش میزان رضایتمندی شهروندان که منجر امید آفرینی خواهد شد، افزود: استقرار اورژانس، استقرار آتش نشانی، توسعه ساختمان اداری شهرداری، بازسازی شبکه آب پیربازار، اجرای پروژه آسفالت و پیاده رو سازی معابر شهری، خرید امکانات و ماشین آلات جهت خدمت رسانی به مردم، ساماندهی آب‌های سطحی کارهایی بسیار خوبی که در راستای خدمات رسانی به مردم شهر پیر بازار انجام شده است.

گفتنی است، این دفتر که بنام شهیدان یوسفی مزین شده با حضور مادر این سه شهید بازگشایی شد.

همچنین فرماندار رشت با همراهی مدیرکل پست استان با حضور در منزل شهید احمد رزم جو با مادر این شهید والامقام دفاع مقدس دیدار کرد.

پاسدار شهید احمد رزم جو اهل روستای راسته کنار پیربازار، در تاریخ چهارم فروردین ۱۳۶۱ در سن۲۲ سالگی در منطقه رقابیه اهواز  به فیض شهادت نایل آمد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان