شما اینجا هستید

اجتماعی » واکسینه شدن ۳۰ درصد از جمعیت هدف گیلان در برابر کرونا

معاون علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه تمامی مراکز واکسیناسیون کووید ۱۹ آماده ادامه ارائه واکسن به گروه های هدف هستند، گفت: بیش از ۳۰ درصد جمعیت هدف استان تاکنون در برابر کووید۱۹ واکسن دریافت کرده اند.

وی افزود: با تامین واکسن مورد نیاز استان از سوی وزارت بهداشت، فرایند واکسیناسیون طبق سند ملی در سطح استان در حال انجام است و مراکزی که به طور موقت تعطیل شده بودند، مجددا باز و آماده ارائه واکسن به گروه های هدف هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اهمیت رعایت پروتکل های بهداستی در عزاداری ها، گفت: در کنار واکسیناسیون، رعایت شیوه نامه های بهداشتی مانند استفاده حتمی از ماسک و عدم حضور در اماکن شلوغ و پرازدحام می تواند افراد را در برابر ویروس کرونا دلتا ایمن نگاه دارد.

حیدرزاده، با بیان اینکه مردم با نوبت دهی و دریافت پیامک به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند، یادآور شد: حفظ آرامش و رعایت نظم در مراجعه به مراکز واکسیناسیون می تواند یاری رسان همکاران حوزه بهداشت در سطح استان باشد.

وی تاکید کرد: گیلان یکی از استان های موفق در اجرای فرایند واکسیناسیون کووید۱۹ در سطح کشور بوده و بیش از ۳۰ درصد جمعیت هدف استان تاکنون در برابر کووید۱۹ واکسن دریافت کرده اند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان