شما اینجا هستید

اجتماعی » هیچ پروژه مشارکتی و خیری در لیست فروش مولدسازی قرار ندارد

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس گیلان، روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۱ مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان با حضور در برنامه دریچه، به صورت زنده با این برنامه رادیویی مرکز گیلان گفت و گو کرد.

مهندس علی دقیق در ابتداء ضمن تشریح عملکرد و فعالیت های اداره کل در حوزه فضاهای آموزشی استان، افزود: در سال ۱۴۰۱ اداره کل نوسازی مدارس استان توانست ۳۰ فضای آموزشی با ۱۴۰ کلاس درس را با زیربنای بیش از ۱۵۵۰۰ مترمربع را احداث و تقدیم آموزش و پرورش استان نماید.

وی با اشاره به استاندارد سازی گرمایشی مدارس افزود: استان گیلان در این زمینه پیشرو بوده و افتخار دارد به عنوان اولین و تنها ترین استان در کشور تمامی بخاری نفتی و گازی را از مدارس استان جمع آوری نماید.

مدیرکل نوسازی مدارس استان در بخش دیگری از این گفتگو، با پرداختن به بحث مولد سازی املاک آموزش و پرورش، تصریح نمود: مولدسازی اموال و املاک آموزش و پرورش منحصرا مربوط به اموال دولتی است، قطعاً هیچ پروژه مشارکتی و خیری در لیست فروش مولدسازی قرار ندارد.

وی با بیان اینکه مولدسازی تکلیفی قانونی و به تصویب سران قوا رسیده است، تاکید نمود: منابع حاصل از مولد سازی هر استان و شهرستان در مسیر تکمیل پروژه های نیمه تمام با اولویت مدارس خیرین آن استان و شهرستان قرار می گیرد.

 مهندس دقیق در بخش پایانی سخنانش با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز سرمایه‌های ارزشمند معنوی و اجتماعی هستند، اذعان داشت: خیرین همیشه در کنار ما بوده و ما افتخار می کنیم ۸۰ درصد پروژه های تحویلی ۱۴۰۱ با مشارکت ارزشمند خیرین احداث شده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان