شما اینجا هستید

اجتماعی » هیأت مدیره جدید مجمع خیرین مدرسه ساز استان گیلان انتخاب شدند

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از  روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان دقیق  مدیر کل اداره در این مراسم ضمن خیرمقدم گویی با بر شمردن ارزش کار خیر، اظهار داشت: امروز برای ما افتخار است میزبان عزیزانی باشیم که از دارایی خود در راه توسعه زیرساخت های آموزشی عاشقانه می گذرند.

وی با بیان اینکه کار مدرسه سازی همیشه ی تاریخ ماندگار خواهد بود، تصریح نمود: شما خیرین توفیق دارید در ماندگاری این فرهنگ مقدس نقش آفرین باشید.

مدیرکل نوسازی مدارس استان در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات مجمع خیرین مدرسه ساز گیلان، ابراز داشت: انتظار داریم انتخابات براساس دستورالعمل های موجود و با رعایت قوانین مربوط برگزار و همه باید در روند بهتر برگزاری این انتخابات تلاش کنیم.

وی ضمن قدردانی از همراهی خیرین مدرسه‌ساز در احداث فضاهای آموزشی و مدارس استان بر نقش محوری و سازنده خیرین مدرسه ساز تاکید کرد.

دقیق در پایان اذعان داشت: باید با همدلی در رفع کمبود فضاهای آموزشی تلاش نموده و با همت وکوششی خستگی ناپذیر محیط های زیبا، ایمن و جدید برای آینده سازان میهن اسلامی را فراهم کنیم.

 گفتنی است در پایان این جلسه انتخابات هیات رئیسه مجمع خیرین مدرسه ساز استان برگزار و آقایان: میرمسعودی به عنوان رئیس هیات مدیره، جواهری نایب رئیس و عاشوری به عنوان خزانه دار مجمع خیرین مدرسه ساز استان برای مدت ۲ سال انتخاب شده و همچنین یعقوبی نیز به عنوان مدیرعامل این مجمع توسط اعضای هیات مدیره جدید انتخاب شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان