شما اینجا هستید

اجتماعی » همایش جهاد تبیین در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان گیلان،  همایش جهاد تبیین با حضور محمد وحدتی مشاور امور فرهنگی و مسئول قرارگاه جهاد تبیین در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سیاوش آقاجانی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان و رییس شورای هماهنگی، سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان و سایر مدیران و کارکنان شورای هماهنگی در سالن اجتماعات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان برگزار شد.

سیاوش آقاجانی در این مراسم با تبریک میلاد حضرت علی (ع) و فرا رسیدن ایام الله دهه فجر گفت: امروز جنگ ترکیبی علیه ایران شکل گرفته که باید برای هر بعد آن پاسخ معتبر بدهیم.

 وی تصریح کرد: در جنگ اقتصادی باید از اقتصاد مقاومتی و در جنگ روایت ها نیز باید از اهرم جهاد تبیین بهره برد.

در ادامه این مراسم وحدتی مشاور امور فرهنگی و مسئول قرارگاه جهاد تبیین در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تبریک ولادت حضرت علی علیه سلام و دهه فجر گفت: ما در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که حوادث خیلی سریع اتفاق می‌افتد و تحولاتی ایجاد می‌شود که محور همه اینها انقلاب اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان علیه ایران متحد شده‌ و تقسیم وظایف کرده‌اند لذا در چنین شرایطی وظایف ما خیلی بیشتر است و باید حواسمان بیشتر جمع باشد.

وی از مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی عضو شورای هماهنگی خواست تا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در راستای جهاد تبیین که یک واجب قطعی و فوری است عمل نمایند.

مشاور امور فرهنگی و مسئول قرارگاه جهاد تبیین در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اغتشاشات اخیر محور اصلی در جنگ امروز را جنگ شناختی دانست و گفت: دشمنان ما به دنبال فتح افکار مردم و تغییر باورهای مردم هستند و با ابزارهایی مانند فضای مجازی و خراب کردن وضع معیشت مردم به دنبال تجزیه کشور ما هستند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان