شما اینجا هستید

اجتماعی » نشست مجازی شاهنامه خوانی اعضای کودک کتابخانه های عمومی کشور در گیلان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان، نشست مجازی “شاهنامه خوانی” ویژه اعضای کودک کتابخانه های عمومی کشور روز سه شنبه(۱۲اسفند) به کوشش کتابداران کتابخانه های عمومی شهرستان شفت و با نقش آفرینی کتابداران و اعضای کودک کتابخانه های عمومی استان های گیلان، قزوین، اردبیل، کهکیلویه و بویر احمد، خوزستان و اآربایجان غربی در پلتفرم شبکه مجازی اسکای روم این شهرستان برگزار شد.
در این نشست ویژه مجازی که به منظور روایت حماسی منظومه شاهنامه شیخ ابوالقاسم فردوسی این شاعر پارسی گوی ایرانی برگزار شد شادن شاکری، مهرآرا میرباقری، محمدمهدی ایزدی، مائده پروردگاری و امیرعلی مشهدی از استان گیلان، ملورین رحمانی از استان قزوین؛ امیرعلی حاجی زاده، استان اردبیل؛ آیدا محمودی، استان خوزستان؛ ریحانه جاودان خرد، کهگیلویه و بویر احمد و نورا قنوی از استان آذربایجان شرقی با خوانش بخش های مختلفی از شاهنامه و اجرای نمایشی شاهنامه، این اثر مهم را معرفی کردند.
گفتنی است مجموعه کتابخانه های عمومی شهرستان شفت یکی از فعالترین کتابخانه های عمومی استان در زمینه اجرای برنامه فرهنگی در بستر فضای مجازی است. این شهرستان هم اکنون دارای ۳باب کتابخانه عمومی شهری و روستایی در شهر شفت، احمدسرگوراب و روستای کلاشم می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان