شما اینجا هستید

اجتماعی » مصرف بالغ بر ۴۴هزار تن گاز ال پی جی در استان گیلان

به گزارش اقتصاد خزر به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان ؛ از فروردین لغایت پایان اسفند ماه سال جاری ۴۴ هزار و ۴۷۶ تن گاز مایع در استان به مصرف رسید که این رقم نسبت به همین مدت سال ۹۸ ( ۴۴ هزار و ۲۸۵ ) تن و رشد ۰/۴۳درصدی را نشان می دهد .

مدیر منطقه افزود : «  در گیلان ۱۵ هزارخانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار نیستند که سوخت این خانوارها در بخش پخت و پز به صورت گاز L.P.G   تامین می‌شود و ماهانه به هر خانوار ۴۴ کیلو گرم تعلق می‌گیرد.»

وی اظهار کرد : « توزیع گاز مایع در استان توسط چهار شرکت توزیع کننده ( بوتان گاز ، پرسی گاز ، پارس گاز ، چوبرگاز و ارسا گاز)  و۲۱ باب تاسیسات و ۴۰۰ تن عامل توزیع در گیلان انجام می شود . »

مدیر منطقه با اشاره به توزیع روزانه  ۱۸۳ هزار تن گاز مایع گفت : « با پیگیری‌های انجام شده و برای رفاه بیشتر مردم سهمیه گاز استان بیش از نیاز واقعی در نظر گرفته شده تا در مواقع بحرانی مشکلات کمتری ایجاد شود. »

این مقام مسئول همچنین افزود : « تاسیسات سیلندر پرکنی گاز مایع جزو صنوف هستند و نظارت بر جذب سهمیه اختصاص یافته و توزیع بهینه آن در استان در اختیار همکاران محترم سازمان صنعت، معدن و تجارت استان است و هرگونه نارسایی در این حوزه توسط سازمان مذکور پیگیری می شود . »

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان