شما اینجا هستید

اجتماعی » مرحله سوم قطع برق ادارات پرمصرف گیلان انجام پذیرفت

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد خزر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق گیلانمدیرعامل این شرکت  ضمن اشاره به دستورالعمل‌های ارسالی از سوی شرکت توانیر و همچنین تصویب نامه هیئت وزیران مبنی بر پایش مصرف برق ادارات و دستگاه‌ها افزوداین مشترکین ملزم به کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق در ساعات اداری و همچنین کاهش مصرف به میزان ۶۰ درصد در ساعت غیر اداری نسبت به مصرف سال گذشته هستند.

وی ضمن تشکر از مدیران ادارات، سازمانها و دستگاه‌های اجرایی که همکاری بسیار خوبی در مصرف بهینه انرژی برق دارند خاطرنشان کردهماهنگی لازم با استانداری جهت اقدامات قانونی لازم جهت برخورد باسازمانهایی که الگوی مصرف را رعایت نکرده‌اند اعمال شد.

مهدیزاده اظهار داشتاز ابتدای سالجاری مصرف برق ادارات و دستگاههای اجرایی با دقت مورد پایش قرار گرفته است و بر این اساس برق بانک کشاورزی خیابان آزادگان،دفتر مرکزی دانشگاه گیلان،آموزش و پرورش ناحیه یک و اداره ارشاد اسلامی فومن،اداره دارایی آستانه اشرفیه و بانک ملی شعبه مرکزی آستارا قطع شد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان گفتبا توجه به محدویتهای تولید برق در کل کشور، رعایت الگوی مصرف برق از سوی ادارات و سازمان‌ها از جمله حذف وسایل غیرضرور برقی، بهره گیری از دیزل ژنراتورها، استفاده بهینه و کاهش مصرف سیستمهای سرمایشی در ساعات اوج بار، باید با جدیت صورت پذیرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان