شما اینجا هستید

اخبار گیلان » مدیر پخش فرآورده های نفتی گیلان با فرماندار شهرستان لنگرود دیدار کرد

به گزارش پایگاه خبری اقتصادخزر به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان : طی این نشست که صبح روز یکشنبه ۲۲ مرداد در فرمانداری انجام شد ؛ از مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان  و مجموعه کارکنان پخش فرآورده های نفتی استان  به ویژه ناحیه لاهیجان برای تامین و توزیع بی دغدغه و به موقع سوخت تقدیر شد  .
در این دیدار مدیر منطقه بر الزام استفاده از کارت سوخت شخصی در جایگاه  طبق بند (ح) تبصره ۱۴ قانون بودجه سال ۱۴۰۲  و همچنین درخصوص ساماندهی گاز مایع ( LPG ) در گیلان و لزوم ثبت نام درسایت توسط متقاضیان و تراکنش دریافت سوخت در شرکت های موزع تاکید کرد .
همچنین در این نشست مقرر شد برای جلوگیری از اختلال در سوخترسانی و حل مشکلات در بخش کشاورزی نسبت به راه اندازی یک باب فروشندگی دیگر در شهرستان لنگرود اقدام و نسبت به فعالیت مستمر جایگاههای سی ان جی در این شهرستان نیز اقدام شود .
در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی و رعایت حقوق شهروندی از تعدادی جایگاه در شهرستان لنگرود ( قاسم پور و کاظمی ) بازدید به عمل آمده وضعیت سوخت رسانی مورد بررسی مدیر منطقه قرار گرفت .
گفتنی است که ناحیه لاهیجان شامل شهرستان های (لاهیجان،آستانه اشرفیه ،سیاهکل و لنگرود ) دارای ۳۷ جایگاه ( ۲۶ باب بنزین ونفتگاز و ۱۱ باب سی ان جی ) می باشد و از این تعدد ۱۲ باب آن در شهرستان لنگرود بوده که با نظارت رئیس ناحیه عرضه شبانه روزی سوخت در آنها به طور مطلوب انجام می شود  .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

اقتصاد خزر | آخرین اخبار گیلان